1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Take the newspaper to your g…

"Take the newspaper to your grandfather!"

Çeviri:Gazeteyi büyükbabana götür!

February 6, 2014

19 Yorum

Konu önem sırasına göre

erfdxz

"Büyükbabana gazeteyi al" sizce kabul edilmeli mi?

February 6, 2014

Selcen_Ozturk

yok olmaz, senin dediğinde bir satın alma durumu söz konusu olurdu o da buy olurdu, cümlenin yapısı da değişirdi. buradaki anlam götürmek

February 6, 2014

zeyno106822

Evet

January 17, 2018

Hey_Jo

Gazeteyi al dedene götür neden kabul edilmiyor?

October 9, 2014

AliCandan1

gazeteyi al dedene gotur dedim kabul etmedi :)

December 1, 2014

haliliklc

Kimse sormamış götür anlmına gelmesini '' to '' sağlıyor anlaşılan ama nasıl açıklanabilir mi?

December 26, 2018

falconblue

"Gazeteyi dedenden al" olmaz mıydı?

March 10, 2014

Selcen_Ozturk

hayır to yerine from olsa olurdu

March 10, 2014

VestelKatk

Deden için al olmuyir mu?

September 14, 2014

HamitEser

büyükbabana gazeteyi ver niye kabul etmedi acaba

July 26, 2014

Selcen_Ozturk

vermek: to give. Give the... olurdu. bambaşka anlamlar

August 16, 2014

TunaAcm

Allah size sabırlar versin tekrar tekrar ayni sorular surulmasına rağmen cevap veriyorsunuz

February 17, 2019

prisvanoglu

"Büyükbaban gazeteyi almış" neden kabul edilmiyor?

November 24, 2014

OhLuluYeollie

You yerine your yazacakmışım meğer

May 23, 2015

-PJM-

"Büyükbaban için gazeteyi al" neden olmuyor?

July 8, 2018

osmanakbiy

Masa uzerinde duran gazeteyi isaret ederek.. gazeteyi buyuk baban icin al.. olmaz mi..

September 27, 2018

Pelin932494

Gazeteyi büyükbabaniza götürün, olmadı

November 19, 2018

afatsuM.H.K

senin dedene gazeteyi götür cevabını kabul etmiyor nedense

March 26, 2019

mertcanncakir

Gazeteyi al büyük babana götür desek ?

August 27, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.