1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My lunch: I eat a sandwich."

"My lunch: I eat a sandwich."

Çeviri:Benim öğle yemeğim: ben bir sandviç yerim.

February 6, 2014

14 Yorum


jimcarrey51

öğle yemeğim: bir sandviç olmalı bence. daha önce modların moto mot çeviri olmayacağını söylediklerini hatırlıyorum bu yüzden i eat kısmını çevirmek türkçe bakımından anlamsız.

February 16, 2014

simallll

Aynen çok saçma


Demeto_O

aslinda pekde oyle sayilmaz cunku ingilisler kisa konusmayi sevmezler o yuzden Benim ogle yemegim:Ben bir sandvic yerim olmaliydi anlata biliyormuyum


VestelKatk

Biz ingilis değiliz ama üstelik kendi dilimize çeviriyoruz bizim yapıya uygun olmalı aksi halde niye türkçeliyoruz bu arada ingilizceye gelince onlar bile kendi aralarında bölünmüşler american, gbritan, avusturalya vs vs ingilizcesi mevcut kısa uzun onların diline çevirirken düşünün bizim dilimiz sade, temiz, kısa ve düzenlidir size katılamıyorum Demeto_0


nderFrat

Sagol ogrendigim iyi oldu :)


.isosoft

Benim ogle yemegim ile ogle yemegim arasindaki fark nedir arkadaslar


Ferhatzkan

Noktalama isaretiyle ayırma yapmış sanki madde madde sayacakmis gibi 2-3 tane yiyecek daha olabilirdi orda.


SilverwolfTR

Sonuçta bir hata yok burada, değil mi ?


mehmetemin5

Jimcarey tercume konusunda dogru soyluyor fakat burada ozne nesne vs tam cumle icerisinde kullanilis seklini ogretmeye calisiyorlar. Bu yuzdende anlamsiz ceviriler oluyor.


NilferSert

Ben ogle yemegimde sandvic yerim cumlesi nasil yanlis olur bu cok sacma geliyor okuyunca ama


as.a

türkçeye çevirince saçma oluyo sanki :\


fatih.siga

The sandviç dedim doğru çıktı :-D


zhraulkr2

öğle yemeğim ben sandviç yerim . fazla devrik ingilizce mantığına uygunsuz değil ama farklı şekillerdeki çevirileride kabul etmeli derim.


frkn1998

bu testde yanlış diye çıktı lütfen yardım edin

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.