Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"My lunch: I eat a sandwich."

Çeviri:Benim öğle yemeğim: ben bir sandviç yerim.

4 yıl önce

14 Yorum


jimcarrey51

öğle yemeğim: bir sandviç olmalı bence. daha önce modların moto mot çeviri olmayacağını söylediklerini hatırlıyorum bu yüzden i eat kısmını çevirmek türkçe bakımından anlamsız.

4 yıl önce

simallll

Aynen çok saçma

4 yıl önce

Demeto_O

aslinda pekde oyle sayilmaz cunku ingilisler kisa konusmayi sevmezler o yuzden Benim ogle yemegim:Ben bir sandvic yerim olmaliydi anlata biliyormuyum

4 yıl önce

VestelKatk

Biz ingilis değiliz ama üstelik kendi dilimize çeviriyoruz bizim yapıya uygun olmalı aksi halde niye türkçeliyoruz bu arada ingilizceye gelince onlar bile kendi aralarında bölünmüşler american, gbritan, avusturalya vs vs ingilizcesi mevcut kısa uzun onların diline çevirirken düşünün bizim dilimiz sade, temiz, kısa ve düzenlidir size katılamıyorum Demeto_0

4 yıl önce

nderFrat

Sagol ogrendigim iyi oldu :)

4 yıl önce

.isosoft

Benim ogle yemegim ile ogle yemegim arasindaki fark nedir arkadaslar

4 yıl önce

Ferhatzkan

Noktalama isaretiyle ayırma yapmış sanki madde madde sayacakmis gibi 2-3 tane yiyecek daha olabilirdi orda.

4 yıl önce

SilverwolfTR

Sonuçta bir hata yok burada, değil mi ?

4 yıl önce

mehmetemin5

Jimcarey tercume konusunda dogru soyluyor fakat burada ozne nesne vs tam cumle icerisinde kullanilis seklini ogretmeye calisiyorlar. Bu yuzdende anlamsiz ceviriler oluyor.

4 yıl önce

NilferSert

Ben ogle yemegimde sandvic yerim cumlesi nasil yanlis olur bu cok sacma geliyor okuyunca ama

4 yıl önce

as.a

türkçeye çevirince saçma oluyo sanki :\

4 yıl önce

fatih.siga

The sandviç dedim doğru çıktı :-D

3 yıl önce

zhraulkr2

öğle yemeğim ben sandviç yerim . fazla devrik ingilizce mantığına uygunsuz değil ama farklı şekillerdeki çevirileride kabul etmeli derim.

3 yıl önce

frkn1998

bu testde yanlış diye çıktı lütfen yardım edin

3 yıl önce