1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "From September to December"

"From September to December"

Çeviri:Eylülden aralığa

February 6, 2014

10 Yorum


leprocone

''eylül ayından aralık ayına kadar'' olmaz mı ?


dicil

Burada ay demedigi icin olmaz


xNurseGirlx

Olmaz denesen de Çünkü asıl cevabı; Eylülden aralığa dır


eaststar.

Peki "to" nun gorevi ne oluyor burda


elmira697329

Bir yerden biryere kadar


taylan383130

to ; -a / -e Yönelme eki olarak kullanilir


niluferilkokul3

Orada from ne ise ariror ki yardim edermisiniz


Burakztrk375675

Eylül'den Aralığa yazdik kabul etmedi iyice saçmalıyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.