"Personel gazeteyi okur."

Çeviri:The staff reads the newspaper.

February 6, 2014

12 Yorum

Konu önem sırasına göre

ocanay

Personel çoğul değil mi? En azından Türkçe'de böyle diye biliyorum?

February 15, 2014

tarkansimsek60

Katılıyorum?

April 27, 2015

TyfnKymz

Katılıyorum, personel çoğuldur...

December 24, 2018

ahmetfs

Newspaperdan once the gelmek zorunda mi

July 11, 2015

YUNUSEMREe191414

Evet çünkü gazeteYİ dediği için... Yani belirtme anlamı taşıyor

August 11, 2015

Aygn07

Personel icin "read" in sonunda -s takisi olmicak mi?

August 10, 2015

Eyloo_

Gecen sefer "reads" kabul edilmedi ayni soru bir daha geldi bu sefer "read" yazdim yime kabuletmedi uygulama kafayi yemis

August 13, 2015

mehmetcetinkondu

kufur mu ediyorsun duolingo, reads yaziyorum yanlis diyorsun, bir daha soruyorsun read yaziyorum yine yanlis diyorsun. 9 uncu denemem yine yanlis. bana mi garez yapiyorsun 40 yasindayim 40 inci soruyu mu gormeliyim :(

September 29, 2017

Keremmuham1

The yokmus nolmud be siz koymayinca biz bisey demiyoruz

December 12, 2017

Keremmuham1

Dogru

December 12, 2017

Eyloo_

Okur dedigi icin "reads" olmali ama kabul etmedi

August 13, 2015

-PJM-

"The personal reads the newspaper" olması lazım?

July 2, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.