"Personel gazeteyi okur."

Çeviri:The staff reads the newspaper.

4 yıl önce

10 Yorum


ocanay

Personel çoğul değil mi? En azından Türkçe'de böyle diye biliyorum?

4 yıl önce

tarkansimsek60

Katılıyorum?

3 yıl önce

ahmetfs

Newspaperdan once the gelmek zorunda mi

3 yıl önce

YUNUSEMREe191414

Evet çünkü gazeteYİ dediği için... Yani belirtme anlamı taşıyor

3 yıl önce

Aygn07

Personel icin "read" in sonunda -s takisi olmicak mi?

3 yıl önce

Eyloo_

Gecen sefer "reads" kabul edilmedi ayni soru bir daha geldi bu sefer "read" yazdim yime kabuletmedi uygulama kafayi yemis

3 yıl önce

Eyloo_

Okur dedigi icin "reads" olmali ama kabul etmedi

3 yıl önce

Keremmuham1

The yokmus nolmud be siz koymayinca biz bisey demiyoruz

1 yıl önce

Keremmuham1

Dogru

1 yıl önce

-PJM-

"The personal reads the newspaper" olması lazım?

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.