1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Menü vejetaryen görünüyor."

"Menü vejetaryen görünüyor."

Çeviri:The menu seems vegetarian.

February 6, 2014

4 Yorum


akifuygun

Looks like da doğru olmaz mı?


muaz.budak

Ben de looks like olarak düşünmüştüm. Doğru mudur?


erfdxz

"It seems vegetarian menu." anlamlı bir cümle çıkıyor mu cümlemden?


ProwlingParis

"It seems to be a vegetarian menu" ya da "It seems like a vegetarian menu" güzel cümleler--biraz farklı tabi. "it seems" "görünüşe göre" "görünüyor ki" gibi bir anlam verir.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.