Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Menü vejetaryen görünüyor."

Çeviri:The menu seems vegetarian.

4 yıl önce

4 Yorum


akifuygun

Looks like da doğru olmaz mı?

4 yıl önce

muaz.budak

Ben de looks like olarak düşünmüştüm. Doğru mudur?

4 yıl önce

erfdxz

"It seems vegetarian menu." anlamlı bir cümle çıkıyor mu cümlemden?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

"It seems to be a vegetarian menu" ya da "It seems like a vegetarian menu" güzel cümleler--biraz farklı tabi. "it seems" "görünüşe göre" "görünüyor ki" gibi bir anlam verir.

4 yıl önce