"Menü vejetaryen görünüyor."

Çeviri:The menu seems vegetarian.

February 6, 2014

4 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

akifuygun

Looks like da doğru olmaz mı?

February 21, 2014

muaz.budak

Ben de looks like olarak düşünmüştüm. Doğru mudur?

May 20, 2014

erfdxz

"It seems vegetarian menu." anlamlı bir cümle çıkıyor mu cümlemden?

February 6, 2014

ProwlingParis

"It seems to be a vegetarian menu" ya da "It seems like a vegetarian menu" güzel cümleler--biraz farklı tabi. "it seems" "görünüşe göre" "görünüyor ki" gibi bir anlam verir.

February 8, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.