"His chest is red."

الترجمة:صدره أحمر.

August 12, 2016

9 تعليقات


ehab.zaky

الحديث عن الصحه. المقصود بيها ان عنده مرض ما جعل لون صدره أحمر.

December 14, 2016

habibaellamey

ايه معنى الجملة دي •.•!

August 12, 2016

AyAhmd

اي المرض ال جعل صدره احمر

December 14, 2016

wsmh

المعنى في قلب الشاعر

November 15, 2016

8QzG4

نطق الكلمة غير واضح

September 4, 2017

AbdoEl-saudi

ههههخهخخههخههههههخ

September 20, 2016

Eagleeee

ايه الجملة دى xDD

October 23, 2016

mhc55

عيب .؛ انه صدر به ورم !!#!

November 10, 2018

Hewa382069

ليس لها معنا؟؟

May 21, 2019
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.