"У вас є дозвіл?"

Переклад:Do you have a permit?

2 роки тому

4 коментарі


Fb8U1
Fb8U1

Permit - це документ на дозвіл, обчислюване. Дозвіл, як узагальнене поняття, буде permission, артикль не ставиться.

2 роки тому

Yurassik777

Підкажіть будь ласка, чому permission не підходить?

1 тиждень тому

Fb8U1
Fb8U1

https://dictionary.cambridge.org/ru/грамматика/британская-грамматика/permit-or-permission?q=Permission

Тут пояснюють різницю між іменниками permit i permission. Permit - Дозвіл, як офіційний документ, що підтверджує дозвіл на щось. Злічуваний іменник.

Permission - Дозвіл, як поняття. Хтось дозволив щось робити, але це не документ. Незлічуваний іменник.

Приклади:

Дозвіл на забудову, дозвіл на водіня авто - це документ (permit).

Дозвіл дитині від батьків на прогулянку з друзями не офрмляють документом. Permission.

1 тиждень тому

ruslanvide

Чому трeба ставити артикль?

2 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.