1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Are your shoes white?"

"Are your shoes white?"

Fordítás:Fehér a cipőd?

February 6, 2014

9 hozzászólás


FerencBalc

Vannak neked fehér cipőid? Szerinte nem jó.


EszterSrkyn

Igen, mert a két mondat jelentése eltérő. A vannak neked fehér cidőid mondatot do-val használnánk: Do you have white shoes?


atomjani

Mért ju, mért nem jor a your kiejtésben? Vagy ez a normális használat?


idioty

Szerintem nem egészen jó ez a gépi kiejtés, én is sokszor futok bele olyanba, hogy nem lehet pontosan érteni mit mond. Sajnos ezt el kell viselni.


EszterSrkyn

Ha minden ilyent jelentünk (zászló ikon, aztán rossz hang), akkor a következő tanulóknak talán már egy érthetőbb hang jut, mert ezekkel foglalkoznak és kijavítják előbb-utóbb.


kecsilla

Neked fehérek a cipőid? Miért nem jó?


BernadettS888542

Fehérek a cipöid? Ezt sem fogadta el :(


BernadettS888542

Persze hosszú ő-vel


FehrAnna8

Borzalmasan rossz a lassított hang kiejtése....

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.