"Elles écrivent."

الترجمة:هن يكتبن.

August 12, 2016

10 تعليقات


noQQMm

صحيح مهند

January 13, 2017

ali979260

تكتبن وليس يكتبن

July 28, 2017

NBUp16

Écriivent هو الفعل ده اصله ايه وتصريفاته ازاى مع الافعال

November 26, 2018

dzpe6

Écrire

January 25, 2019

l3Zx5

هن يكتبون

August 12, 2016

ModyDj
Mod

خطأ يكتبن لأنها عائدة على جمع مؤنث سالم ، بينما يكتبون تعود على جمع مذكر سالم

August 12, 2016

dzpe6

Vous و nous تستخدم للاتنين ادا كانا جمع مدكر او مؤنت

الفرق انnous تستخدم وانت ضمن المجموعه يعني نحن انت منهم

اما vous تستخدم وانت لست منهم

January 25, 2019

8RMt4

اصل الفعل ده ايه

December 20, 2018

younes516792

ما هي النصيحة التي تنصحوني بها كي اتعلم اكثر

February 21, 2019

Tap3Tap3

لماذا

February 28, 2019
تعلم الفرنسية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.