A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ételt készítünk."

Fordítás:We make a meal.

4 éve

9 hozzászólás


puskaskati

Nekem meg azt írta ki, hogy " We are making the food" Mi a különbség? Mikor használjuk egyik illetve a másik formát?

4 éve

tomasz93

A food hideg ételekre vonatkozik,a meal pedig meleg ételekre használatos! Nekem már elfogadja amúgy a meal-t is,javították a hibát!

4 éve

puskaskati

Köszönöm!

4 éve

JaMi75

elvileg (a magyar szöveg alapján) mindkettőnek jónak kellene lenni,mert a folyamatos cselekvés is lehet,akkor ing-es

4 éve

ilonaujvari

etelt keszitunk es nem egy etelt

4 éve

gyiruc

Miért nem jó a meal ?

4 éve

SzalaiBarna

Egy korábbi hasonló fordításnál az ételre felajánlotta a 'food és a ' meal' szavakat. Itt nem. Jelentettem.

4 éve

SzabolcsSz566513

egyiknél van névelő a másiknál nincs miért jó mindkettő?

4 éve

ValiKardos

Miert nem fogadja el azt hogy food?

3 hónapja