1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ételt készítünk."

"Ételt készítünk."

Fordítás:We make food.

February 6, 2014

10 hozzászólás


puskaskati

Nekem meg azt írta ki, hogy " We are making the food" Mi a különbség? Mikor használjuk egyik illetve a másik formát?


tomasz93

A food hideg ételekre vonatkozik,a meal pedig meleg ételekre használatos! Nekem már elfogadja amúgy a meal-t is,javították a hibát!


JaMi75

elvileg (a magyar szöveg alapján) mindkettőnek jónak kellene lenni,mert a folyamatos cselekvés is lehet,akkor ing-es


SzalaiBarna

Egy korábbi hasonló fordításnál az ételre felajánlotta a 'food és a ' meal' szavakat. Itt nem. Jelentettem.


ilonaujvari

etelt keszitunk es nem egy etelt


ValiKardos

Miert nem fogadja el azt hogy food?


gyiruc

Miért nem jó a meal ?


SzabolcsSz566513

egyiknél van névelő a másiknál nincs miért jó mindkettő?


Kata997062

Nem volt szó arról afeladványban, hogy egy ételt készítünk. A feladvány nem egyértelmű, vagy több megoldása van.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.