1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ételt készítünk."

"Ételt készítünk."

Fordítás:We make a meal.

February 6, 2014

21 hozzászólás


ilonaujvari

etelt keszitunk es nem egy etelt


puskaskati

Nekem meg azt írta ki, hogy " We are making the food" Mi a különbség? Mikor használjuk egyik illetve a másik formát?


tomasz93

A food hideg ételekre vonatkozik,a meal pedig meleg ételekre használatos! Nekem már elfogadja amúgy a meal-t is,javították a hibát!


JaMi75

elvileg (a magyar szöveg alapján) mindkettőnek jónak kellene lenni,mert a folyamatos cselekvés is lehet,akkor ing-es


vasvariistvan

Duó megoldása azt jelenti hogy ez részünkről egy szokásos dolog. Amit neked külön kiirt az azt jelenti, hogy éppen most tesszük.


ValiKardos

Miert nem fogadja el azt hogy food?


papa75

"We make a meal" Miert ez a jó? A "meal" megszámlálhatatlan.


vasvariistvan

Ők megszámolták.


SzalaiBarna

Egy korábbi hasonló fordításnál az ételre felajánlotta a 'food és a ' meal' szavakat. Itt nem. Jelentettem.


gyiruc

Miért nem jó a meal ?


SzabolcsSz566513

egyiknél van névelő a másiknál nincs miért jó mindkettő?


vasvariistvan

Azért, mert az egyik megszámlálható jellegű (meal) a másik pedig nem (food).


Tomi7878

Azt írta helyes válasznak, hogy We make a meal. Beléptem ide, itt meg We make food van ott fent. Akkor most melyik a nyerő?


vasvariistvan

Mindkettő jó.


Kata997062

Nem volt szó arról afeladványban, hogy egy ételt készítünk. A feladvány nem egyértelmű, vagy több megoldása van.


vasvariistvan

Itt az "a" névelő a meal előtt annak a megszámlálható jellege miatt van. Ilyenkor nem tűntetjuk fel a magyar forditásban.


tecso

Nekem így is elfogadta! : We make a meal


Rka10926

Valaki elmagyarázhatná, hogy étel és étel között mi a különbség megszámolhatóság tekintetében. We make food. (a nélkül) We make a meal. (a-val)

Magyarul étel mindkettő, és mint ilyen, azt hinném, hogy megszámolhatatlan (mint a hús, vagy a tej - ezek ételek nekem) Persze ha kiporciózott étel van, az más (pl szelet hús, vagy pohár tej) de ilyenről itt nem volt szó. Szóval aki érti, hogy miért, az irja már le részletesen azon kívül, hogy ez van és kész


FehrAnna8

Nem fogadta el a FOOD-- ot, MEALT ÍR jónak. Meal= étkezés, Food= étel?? Hogy is van akkor???

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.