"She writes and I read."

Fordítás:Ő ír, én pedig olvasok.

4 éve

17 hozzászólás


vintib86

Én azt írtam, hogy Ő ír és én olvasok, ez jó lett.

4 éve

Krisbaudi
Krisbaudi

And I read means és én olvasok Not én pedig olvasok

2 éve

Krisbaudi
Krisbaudi

ö ir és én olvasok! én pedig - nem jó

2 éve

Mabi77
Mabi77

Magyarban nem úgy mondanád, hogy "és én olvasok", hanem pontosan úgy, hogy "én pedig olvasok".

Egyébként fordítsd meg: hogy mondanád angolul, hogy "Ő ír, én pedig olvasok"? Na ugye.

2 éve

Krisbaudi
Krisbaudi

Thats right Mabi, BUT: for the first beginner's courses to difficult to understand, how to use the word pedig in english, because you cannot translate into english. I mean, it would be more easy for beginners, to use sentences, in which the words can be better translated and understood.

2 éve

virzoli

Miért nem jó : Ő ír, én meg olvasok.

miért a pedig kellene oda?

4 éve

Mabi77
Mabi77

A 'meg' elég pongyola, habár hétköznapi életben sokat használjuk. De attól, hogy pongyola, még helyes, jelenteni kell az ilyesmit.

4 éve

RzsikaSzab

Ő ír és én olvasok. And magyarul ės jelentése van. Nem?

2 éve

TthKlmn
TthKlmn

Az én miért kell kiemelni hiszen semelyik személyes névmással nem jó az olvasok, te olvasok ő olvasok ti olvasok mi olvasok ez olvasok ők olvasok

6 hónapja

Capi01

Ír és én olvasok. Elfogadta

2 hónapja

Benya33

Az olvasom az miér nem jó???????

3 éve

gatyesz
gatyesz

"olvasom azt" vagy "olvasok valamit" Amit te írtál az "... I read it" lenne szerintem.

3 éve

artpoplover12

a "writes"t "rides"nak lehet érteni!

3 éve

lilinellaado

mi az ördög hiba van benne?

4 éve

Mabi77
Mabi77

Miben?

4 éve

Rio2002

Semmi

3 éve

Akos.Peto

Szerintem jót irtam mert olvasom és nem olvasok. A magyarban szerintem az enyém helyesebb.

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.