"She writes and I read."

Fordítás:Ő ír, én pedig olvasok.

February 6, 2014

10 hozzászólás


vintib86

Én azt írtam, hogy Ő ír és én olvasok, ez jó lett.

February 7, 2014

Krisbaudi

And I read means és én olvasok Not én pedig olvasok

January 30, 2016

Krisbaudi

ö ir és én olvasok! én pedig - nem jó

January 30, 2016

Mabi77

Magyarban nem úgy mondanád, hogy "és én olvasok", hanem pontosan úgy, hogy "én pedig olvasok".

Egyébként fordítsd meg: hogy mondanád angolul, hogy "Ő ír, én pedig olvasok"? Na ugye.

January 30, 2016

Krisbaudi

Thats right Mabi, BUT: for the first beginner's courses to difficult to understand, how to use the word pedig in english, because you cannot translate into english. I mean, it would be more easy for beginners, to use sentences, in which the words can be better translated and understood.

January 31, 2016

virzoli

Miért nem jó : Ő ír, én meg olvasok.

miért a pedig kellene oda?

February 6, 2014

Mabi77

A 'meg' elég pongyola, habár hétköznapi életben sokat használjuk. De attól, hogy pongyola, még helyes, jelenteni kell az ilyesmit.

May 7, 2014

RzsikaSzab

Ő ír és én olvasok. And magyarul ės jelentése van. Nem?

November 13, 2016

TthKlmn

Az én miért kell kiemelni hiszen semelyik személyes névmással nem jó az olvasok, te olvasok ő olvasok ti olvasok mi olvasok ez olvasok ők olvasok

April 17, 2018

Capi01

Ír és én olvasok. Elfogadta

September 7, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.