Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bizim ayakkabılarımız var."

Çeviri:We have shoes.

0
4 yıl önce

41 Yorum


Semih5734

our kulanılması gerlmezmiydi

25
Cevap ver4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

our = sıfat olan bizim kelimesi

burada sahiplik anlamlı "to have" fiilinden önce normal zamirimiz "we"yi kullanmalıyız.

34
Cevap ver4 yıl önce

withoutluck

yani nolursa olsun biz le cümlelerdee have varsa we kulanılır başta?

9
Cevap ver3 yıl önce

C0S4R

"We" her zaman cümlede öznedir ve tek başına özneyi belirtir. "our " ise tek başına kullanılmaz. Mutlaka bir tamlama oluşturur ve özne olmaz. Dili öğrenirken mutlaka cümle yapısından yola çıkarak çalışın. Diğer türlü bire bir kelime çevirmeye kalkarsanız bu tarz çok konuda zorlanırsınız.

36
Cevap ver3 yıl önce

emel.kaya.

Teşekkürler

1
Cevap ver3 yıl önce

kadara_gata

would it also be right to translate this as "we have [our] shoes"?

4
Cevap ver3 yıl önce

Semazen1907

Thank you

1
Cevap ver3 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Bence,

We have our shoes = Bizim ayakkabılarımız bizde.

Bizim ayakkabılarımız var = We have shoes.

1
Cevap ver3 yıl önce

meriek1

Ayakkabılar derken neden shoes dedik. Çoğul değil mi cümle?

2
Cevap ver3 yıl önce

Alper_Kaynar

Shoes çoğul zaten ama tek bir ayakkabı çiftinden için de shoes kullanıyoruz gelen olarak çift oldukları için pantolonda falanda aynı durum geçerli ondan dolayı karıştırmış olabilirsin.

2
Cevap ver3 yıl önce

thf19
thf19

Evet cogul ayakkabilar shoe s takilsi gelecektir

0
Cevap ver2 yıl önce

mira693348

Bizim derken birden fazls kişilerden bahsediyoruz

0
Cevap ver2 yıl önce

m.ertan1071

Ayyakabilar diyor cogul yapinca yanlis diyor

2
Cevap ver3 yıl önce

husonet

We have the shoes neden olmuyor

2
Cevap ver2 yıl önce

ferhatdorak

There are our shoes,, niye olmadı

2
Cevap ver2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Türkçe'de böyle deriz ama İngilizce'de değil.

"...-miz var", "We have ..." demek: burada, "We have shoes."

5
Cevap ver2 yıl önce

Goktug385138

rgģjķpöüwéšřqæźžxçb0ıpiefv4syzbcnvyebd82i3mnd

2
Cevap ver9 ay önce

enes1234567

our olması lazımdı ya

0
Cevap ver3 yıl önce

ibrahimtepe

Our olabiljrdi

0
Cevap ver3 yıl önce

EgeTunaDz

Ben en iyiyyim

0
Cevap ver3 yıl önce

aylinerkan

Our yazdım yanlış diyor

0
Cevap ver3 yıl önce

fatih911

Pekala 'our' kullansak karsimizdaki bizi anlar mi?

0
Cevap ver2 yıl önce

rem686224

Neden es takısı geliyor shoe ye

0
Cevap ver2 yıl önce