"Who among us is perfect?"

Fordítás:Ki tökéletes közöttünk?

February 6, 2014

12 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


nyusziagyar

"Közülünk ki tökéletes?"-ez miért nem jó?


nagyenyed

jelentsd, ha javítják, a következőnek már elfogadja


beva68

ezt kérdem én is :)


fectroll

"Ki köztünk tökéletes?" ELFOGADVA


Pter126551

who is perfect among us?


Ibolya815368

Ez a durva női hang sokszor erthetetlen. Mintha egész mást mondana.


P.Csab

"ki közöttünk a tökéletes?" Miért nem érti ezt a változatot? A magyar nyelv nagyon árnyalt, tudom, de ilyneket el kéne fogadnia!


TisztesTA

Mert a "Ki közöttünk a tökéletes?" jelentése "Who is the perfect among us?". A te kérdésed szerint mindenképpen van köztünk ilyen, az eredeti kérdésben nem feltétlenül.


TisztesTA

Sőt, nálad csak egy tökéletes lehet.


vaLszl

who is perfect among us?


Gyrgyi100733

A kíváló miért nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.