"Whoamongusisperfect?"

Fordítás:Ki tökéletes közöttünk?

4 éve

10 hozzászólás


nyusziagyar

"Közülünk ki tökéletes?"-ez miért nem jó?

4 éve

nagyenyed

jelentsd, ha javítják, a következőnek már elfogadja

4 éve

beva68

ezt kérdem én is :)

4 éve

P.Csab

"ki közöttünk a tökéletes?" Miért nem érti ezt a változatot? A magyar nyelv nagyon árnyalt, tudom, de ilyneket el kéne fogadnia!

4 éve

TisztesTA

Mert a "Ki közöttünk a tökéletes?" jelentése "Who is the perfect among us?". A te kérdésed szerint mindenképpen van köztünk ilyen, az eredeti kérdésben nem feltétlenül.

4 éve

TisztesTA

Sőt, nálad csak egy tökéletes lehet.

4 éve

janess73

Az első példamondata nem épp magyaros az "a" névelő nélkül. Viszont beillesztve hibaként értékelte. Bukta!!!

4 éve

ildikote

én is bukta az A miatt

4 éve

JuditCsomn

a tokeletes vagy tokeletes szerintem egy es ugyanaz

4 éve

fectroll
fectroll

"Ki köztünk tökéletes?" ELFOGADVA

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.