"It rains and it rains."

Fordítás:Csak esik és esik.

February 6, 2014

28 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Szabinka.

Ezt a mondatot a mindennapok embere sokat használja. Bár nem tüntetik fel külön a csak szót, de alapvetően ezt a mondatot úgy használjuk a magyar mindennapjainkban, amikor egész álló nap eső esik, hogy: Csak esik és esik.


RenataBaliga

Hol van itt a csak szo????


jakkoli

"Esik, csak esik." miért nem jó...


htalex

mert kihagytad az and szócskát.


JuditCsomn

jo lenne ha erthetobb lenne


Petmaestro

"Esik és esik" :-)


st.laszlo1

Szerintem a "folyton esik" fordítás is jó.


Hanntartisz21

Szinonímák, de nem az volt a feladat. A fordításnak pontosnak kell lennie, mert nem mindegy, hogy I listen to music, vagy I listen my favourit music.


ViktriaJak2

Esik és esik,de látom ez nem mindenkinek esik...le :D :D and=és ez nem mind1


CsillaSzab543402

Zuhog és zugog az is jó.. nekem elfogadta.


PernyeiGabor

A hangfelvételben szerintem ez hallatszik: "itS rains and itS rains" - lassítva is.


LehoczkyZo

azt mondja hogy its nem hogy it . állítsatok be jól


Gabriel750326

Érdekes,én nem " it"-nek hallom,hanem "its"-nek. Csak én vagyok ennyire rossz halló?


pocze.95

A csak az nem az only? Vagy ezt így is ki lehet fejezni? It rains an it rains.


beleslaci

a csakra 2 szó van az only és a just


Hanntartisz21

Az only jelenti azt is, hogy egyedűl. I have only one dog. Nekem csak egy kutyám van. I just eat pineapple. Én csak ananászt eszek. Remélem jól írtam le, nem több, mint 1 éve tanulok NORMÁLISAN Angolt.


zsonifonci12

Jó az esik és esik :)


peter81287

Kivancsi voltam hogy a csak szot elfogadja e de elfogadja. Esik es csak esik. A legtobben igy hasznaljuk.


TthKlmn

Eddig jó volt a zuhog, most valaki módosított!!! Így már sokkal jobb tanulni ha időnként megváltoztatják a fordításokat, régebben még a dézsából öntenék verzió is dívott!


htalex

A te fordításod a/kutyára macskára esik /verzióra megfelelő.


Etsuk0

Hol van itt a "csak"?


Petrezselyem9

bedöglött..nem lép tovább sehogy


BereczkiGb1

? Hogy lehet hogy énis ezt csinálom?


Szigerzsi

Szeretném tudni, hogy miért nem fogadja el a hangfelvétel ismétlését - nem tudom mi a HIBA!!!


qmmy16

Egyre csak esik!-ezt írtam és elfogadta.


AnitaKoczo

Borzalmas a hangfelvétel. Nem lehet érteni.


Tams376623

Ötször Végighallgattam de még mindig nem értettem

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.