1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It rains and it rains."

"It rains and it rains."

Fordítás:Csak esik és esik.

February 6, 2014

42 hozzászólás


RenataBaliga

Hol van itt a csak szo????


Szabinka.

Ezt a mondatot a mindennapok embere sokat használja. Bár nem tüntetik fel külön a csak szót, de alapvetően ezt a mondatot úgy használjuk a magyar mindennapjainkban, amikor egész álló nap eső esik, hogy: Csak esik és esik.


jakkoli

"Esik, csak esik." miért nem jó...


htalex

mert kihagytad az and szócskát.


hebehurgya

talán azért mert a csak az just és nem and


Zsombi011

akkor nekem mért írta jó megoldásnak hogy csak esik és esik?


fectroll

Nekem meg azt fogadta el, hogy "Esik és esik."


JuditCsomn

jo lenne ha erthetobb lenne


Petmaestro

"Esik és esik" :-)


CsillaSzab543402

Zuhog és zugog az is jó.. nekem elfogadta.


st.laszlo1

Szerintem a "folyton esik" fordítás is jó.


Hanntartisz21

Szinonímák, de nem az volt a feladat. A fordításnak pontosnak kell lennie, mert nem mindegy, hogy I listen to music, vagy I listen my favourit music.


ViktriaJak2

Esik és esik,de látom ez nem mindenkinek esik...le :D :D and=és ez nem mind1


peter81287

Kivancsi voltam hogy a csak szot elfogadja e de elfogadja. Esik es csak esik. A legtobben igy hasznaljuk.


pocze.95

A csak az nem az only? Vagy ezt így is ki lehet fejezni? It rains an it rains.


beleslaci

a csakra 2 szó van az only és a just


Hanntartisz21

Az only jelenti azt is, hogy egyedűl. I have only one dog. Nekem csak egy kutyám van. I just eat pineapple. Én csak ananászt eszek. Remélem jól írtam le, nem több, mint 1 éve tanulok NORMÁLISAN Angolt.


Huncut15

Nekem azt fogadta el h "Csak zuhog és zuhog." A tobbit nem...


BereczkiGb1

? Hogy lehet hogy énis ezt csinálom?


zsonifonci12

Jó az esik és esik :)


TthKlmn

Eddig jó volt a zuhog, most valaki módosított!!! Így már sokkal jobb tanulni ha időnként megváltoztatják a fordításokat, régebben még a dézsából öntenék verzió is dívott!


htalex

A te fordításod a/kutyára macskára esik /verzióra megfelelő.


Etsuk0

Hol van itt a "csak"?


Szigerzsi

Szeretném tudni, hogy miért nem fogadja el a hangfelvétel ismétlését - nem tudom mi a HIBA!!!


qmmy16

Egyre csak esik!-ezt írtam és elfogadta.


PernyeiGabor

A hangfelvételben szerintem ez hallatszik: "itS rains and itS rains" - lassítva is.


LehoczkyZo

azt mondja hogy its nem hogy it . állítsatok be jól


Gabriel750326

Érdekes,én nem " it"-nek hallom,hanem "its"-nek. Csak én vagyok ennyire rossz halló?


nojszi1

Esik és esik mért nem jó? :-?


botetta

"Esik és esik az eső" miért nem jó?! -.-


nevetobuddha

Mert az eső nincs ott. A rains esik-et jelent.


TthKlmn

A rain jelent esik-et sőt esőt is!


TorkosPeti

Én a multkor elkeztem neki káromkodni és elfogadta amikor meg mondtam a amit ő akkor meg nem kipróbáltam megint akkor meg nem fogadta el a káromkodást nem értem van vlami nagy lagg a programba csak nem tudom hogy mi??


donpeal01

It-esik, rain-eső. Hogy lesz ebből csak esik és esik?


Bringomamb

rain=esik Rain and rain= esik és esik Az It-et meg valamért csaknak értelmezi


emesevoros1

Ez esik és ez esik....akkor ez miert nem jó? Helyes megoldásnak meg kihozza, hogy 'esik és ez esik'


SzemokeCse

ESIK és ESIK ez a helyes és késsz!!!!!!!!!!!!!!!!


GborHolocs

Ezt a hulyeseget :)


KecskemtiA

Esik és zuhog. Miért nem jó?


nevetobuddha

mert a zuhog nics odaírva, kétszer, egyformán van "ir rains", a zuhog az "shower".

Learn English in just 5 minutes a day. For free.