"We need to set the place for the lecture."

Fordítás:Meg kell határoznunk az előadás helyét.

4 éve

46 hozzászólás


szepezsu

igyekszem nem zűrzavart okozni, de hol van ebben az időpont? Szerintem a helyes a meg kell határoznunk az előadás helyét

4 éve

emodzsensz

Én is ezt írtam: az előadás helyét meg kell határoznunk, de nem fogadta el.

4 éve

petam1

Kezd az agyamra menni ez a program. Az elején még egészen jó volt, de most már rengeteg a hiba.

4 éve

Barakov

Es raadasul ez nem egy kerdo mondat. ;-)

4 éve

fonorika

Látom, vagyunk egy páran akik nem ismerik a lecture = időpont jelentést. Még szerencse, hogy az oldal felügyelői igen.:) Ha viccelni akarnék azt írnám: Anyám, itt szopatnak! :)

4 éve

AnnaFarkas7

A lecture = előadás, nem pedig időpont.

1 hónapja

MariaSuli

Ez a fordítás téves! El van írva! Miért nem javítják ki ennyi visszajelzés hatására?

4 éve

PetrosAgoston

ez itt nem visszajelzés. az egy másik gomb...

4 éve

csilla69

van egy jó hírem! Most kaptam emailt, hogy elfogadták a következő fordítást: Meg kell határoznunk az előadás helyszínét.

4 éve

nyusziagyar

Igen, már a helyes megoldást is kijavították.

4 éve

affy

rossz hirem van, nincs kijavitva. :(

4 éve

nyusziagyar

nálam a javított verzió van, érdekes, hogy nem ugyanaz jelenik meg mindenkinél.

4 éve

Nikolett-S

"idopont" ??? ez nyilvanvaloan hibas

4 éve

Reflective

Srácok, ezen nincs mit megbeszélni, ezt a "Hiba bejelentése" gomb alatt kell beküldeni... x)

4 éve

rita01020304
rita01020304

Tuti ,harmadszorra nem fog becsapni . Ezért felirtam magamnak a helytelen választ és beirtam : "Meg kell határoznom egy idöpontot" Elfogadta :-))))

4 éve

gyomar

Szerintem a magyar fordítás nem helyes. "az előadás részére a helyet kell meghatároznom"

4 éve

Truzkys

wtf

4 éve

PeterBaran1

Mi a manó! Itt teljesen hibás a magyar fordítás. Nem csak hely helyett időpont van hanem T/1 helyett E/1 személyben van a fordítás (határoznom helyett határoznunk)

4 éve

nyista

Hm, jól van én is.csak nézek mi van. :)

4 éve

gabor_dns

Rossz

4 éve

Marcsi1958

ez a mondat fordítás rossz

4 éve

data4626

ez az egész fejezet 1 tragédia! majdnem teljesen használhatatlan!

4 éve

Reflective

Srácok, ezen nincs mit megbeszélni, ezt a "Hiba bejelentése" gomb alatt kell beküldeni... x)

4 éve

R973

hahó szerkesztők, hibás ez a pont!!!

4 éve

csilla69

és még csak nem is egyesszám első személyben van az angol mondat ellenben a magyar igen

4 éve

Aron81

Helyet nem időt!

4 éve

jupazo

Teljesen hibás a fordítás!

4 éve

IrnJuhsz

rossz

4 éve

leslie1952

This is a cabaret!!!! Itt nem az angol nyelvet tanulja az ember.

4 éve

petam1

Mikor javítják már ki???

4 éve

petam1

Mikor javítják már ki???

4 éve

vicafarkas

Csatlakozom!!! Ebben a fejezetben két egymástól eltérő mondatnak egy és ugyanaz a magyar fordítása! Ennek és az: I need to set a date-nek...Hogy van ez??? És állandóan dobál vissza az eljére!

4 éve

ludanyigy

Már a múlt héten jelentettem a hibát és még mindíg nincs kijavítva!

4 éve

csaba.soro

3 hete nincs kijavítva ez az ordas hiba...

4 éve

asinus01

csalakozom az előttem szólókhoz, ez hatalmas hiba

4 éve

KatalinDar

Na így nem fogunk angolul megtanulni.

4 éve

peter.birk

Soha nem fogják kijavítani? Mar több, mint egy hónapja rossz.:-/ Mielőtt szó erne a ház elejét, csomószor jelentettem.

4 éve

nyusziagyar

nálam a javított verzió van, érdekes, hogy nem ugyanaz jelenik meg mindenkinél.

4 éve

peter.birk

Nálam még mindig nem. Én sem gondoltam hogy, nem ugyanaz mindenkinek:(

4 éve

Zsubri

a magyarban a meghatározni éppen olyan jó, mint a túlságosan választékos meghatároznunk. Érdekes, hogy a magyarra fordításban mennyire nem engedi meg a változatokat, borzasztóan egyoldalú!

4 éve

matzoli

"Le kell foglanunk a helyet az előadásra" ezt elfogadja :)

4 éve

P.Gabor

helyet kell foglalnunk az előadásra - elfogadja

4 éve

Hanti01

szükséges kitűznünk a helyet az előadásnak

Ezzel mi a baj?

1 éve

MartonGeza

Azt hiszem, hogy téved a kedves Duolingo. A "set" használata itt nem azt jelenti, hogy meg kell határoznunk az előadás helyét, hanem inkább azt, hogy azt a helyet elő kell készítenünk az előadásra.

2 hete

bgdssusu

Nem kérdő mondat... A "we" alapján többes szám első személy... A "place" nem időpont, hanem hely...

A többi stimmel.

De nem hőbörgök, mert már egyszer le lettem bunkózva a fórumon, mert ez BÉTA, és ingyen csinálják.

Mégis azt mondom, hogy ha szart tanítanak az rosszabb, mint ha semmit nem tanítanának. (Úgy is írhatnám, hogy "semmit SEM", de ezt már nem biztos, hogy a duolingo elfogadná... :XD)

És baromira nem vicces, hogy öt kérdés után van két hibám, mert a készítők nem ismerik a magyar nyelvet. Én akarok angolt tanulni, nem őket tanítani arra, hogy a "semmi nem kell nekem" és a "nincs szükségem semmire" azt ugyanaz.

4 éve

Eszteranna1

Szar

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.