1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sen kocanla konuştun mu?"

"Sen kocanla konuştun mu?"

Çeviri:Did you talk with your husband?

February 6, 2014

10 Yorum


AhmetBurak830213

'Talk' fiilini hangi durumlarda 'with' hangi durumlarda 'to' ekiyle kullanıyoruz?


gldwZP

To ile yazılan da kabul edilmelidir bilmediğim bi kural varsa onu izah edermisiniz lütfen


ar84

Talk to olmasi gerekmez mi?


jacklin948644

Talk ile speak arasındaki fark nedir


neoramax

"did you discuss with your husband?" <= bence kabul edilmeli


Tolgazorba

Discuss bir konu üzerinde munazara veya münakaşa etmek demek


TCAysenAkay

Bu cumlede neden whit var


TCAysenAkay

Bu cumlede neden with var


baki311481

Talk to Talk with farkı ?


sudeasya

Onun talk you olması gerekmiyo mu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.