"Sen kocanla konuştun mu?"

Çeviri:Did you talk with your husband?

4 yıl önce

5 Yorum


AhmetBurak830213

'Talk' fiilini hangi durumlarda 'with' hangi durumlarda 'to' ekiyle kullanıyoruz?

2 yıl önce

ar84

Talk to olmasi gerekmez mi?

2 yıl önce

gldwZP
gldwZP

To ile yazılan da kabul edilmelidir bilmediğim bi kural varsa onu izah edermisiniz lütfen

1 yıl önce

neoramax

"did you discuss with your husband?" <= bence kabul edilmeli

2 yıl önce

Tolgazorba

Discuss bir konu üzerinde munazara veya münakaşa etmek demek

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.