"Adam benim."

Çeviri:I am the man.

4 yıl önce

6 Yorum


Cihanoner

O adam benim anlamında bu nedenle 'the' alır.

4 yıl önce

delikanlioglu

adam benim diyor my the man olmaz mı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir :)

4 yıl önce

delikanlioglu

a evet benim adam oluyor :) tamam fark ettim

4 yıl önce

kertenkele1

nedenni arkadaşlar bılımsel açıklama ıstıyorum

4 yıl önce

mercanhoop26

ben hiç bişiy anlamadım yani

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.