1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He drinks but not beer."

"He drinks but not beer."

Fordítás:Iszik, de nem sört.

February 6, 2014

32 hozzászólás


lombosijanos

nem szabad egy-két hibán kiakadni


vatamas

oszik ( oszkárok többesszáma becézve )


lfmlfm

oszik? Milyen magyar szó ez?


csipiii

Nekem okés volt az iszik^^


Diri1

Oszik? Az mi? :)))


lombosijanos

Majdnem jó! Ő oszik, de nem sört.....Iszik !! gépelési hiba


Gizus123

jeleztem nekik az elgépelést


kda801

ő iszik, helyes: ő oszik.... :D


DawwJack

én úgy hallottam hogy "you drinks but not me"


samec12

A Csíki Sör jobb, mint a Heiniken!!!


EditMszros

Akinek ez a program nem elég jó, az menjen tanárhoz és fizessen. Nem kötelező a duo !


EkeTamas

Éleszagúbbnak érzem azt a fordítást, hogy "Iszik, csak nem sört."


szabino

Es latod Tamas ezt irtam en is,de nem fogadta el


BettinaBud

A "csak" mashogy van... a "but" egyertelmuen de


MelindaBoda

Oszik?! Elírás!


Umdijnz

Ö iszik, de nem sört. Ez miért nem jó?


SajtTurmix1

Mondjuk mert nem hosszú az "Ő" -,-


Umdijnz

Jaj de édi vagy köszi :-)


petrucka

Egyetértek SeTHerceg! Teljesen igazad van!


AnnaEszter1

Olyan rossz ahogy mondja a csaj :( Zavaró és nem így akarom megszokni!


szonja770087

Nekem elfogadta azt hogy iszik


Ujutka

no, ebbe én is beleestem


szandi20021

Nekem elfogadta h iszik de nem sort


SeTHerceg

ne már!!! gyerekek!!! :D :D :D nem fogadta el az "iszik" szót és átjavitotta "oszik"-ra. :D :D :D Mondtam, hogy ez a Duolingo egy nagy rakás s...r. Szörnyű ez a program. Pedig úgy imádják sokan.


Doggidoo

Hát nekem elfogadta.


SosKriszti

Hasznos,csak vannak benne hibák. Egyébként javítva lett


Blasko_Zsofia

Nem következetes! A SHE ès HE szavakat magának olykor NÕnek ès FÈRFInek fordìtja. (If he walks, she walks.) Tettem egy próbàt. Tõlem nem fogadta el. (He drinks, but not beer.)


Lili349788

Mért nem jó?:a fiú iszik de nem sört


HEIDI153117

Annak mi értelme hogy iszik de nem sört???? Nem értem

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.