A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He drinks but not beer."

Fordítás:Iszik, de nem sört.

4 éve

31 hozzászólás


lombosijanos

nem szabad egy-két hibán kiakadni

4 éve

vatamas

oszik ( oszkárok többesszáma becézve )

4 éve

lfmlfm

oszik? Milyen magyar szó ez?

4 éve

csipiii

Nekem okés volt az iszik^^

4 éve

Diri1

Oszik? Az mi? :)))

4 éve

lombosijanos

Majdnem jó! Ő oszik, de nem sört.....Iszik !! gépelési hiba

4 éve

Gizus123

jeleztem nekik az elgépelést

4 éve

kda801

ő iszik, helyes: ő oszik.... :D

4 éve

DawwJack

én úgy hallottam hogy "you drinks but not me"

4 éve

samec12

A Csíki Sör jobb, mint a Heiniken!!!

3 éve

EditMszros

Akinek ez a program nem elég jó, az menjen tanárhoz és fizessen. Nem kötelező a duo !

2 éve

EkeTamas

Éleszagúbbnak érzem azt a fordítást, hogy "Iszik, csak nem sört."

4 éve

szabino

Es latod Tamas ezt irtam en is,de nem fogadta el

4 éve

BettinaBud

A "csak" mashogy van... a "but" egyertelmuen de

3 éve

Dorci261641

Nekem elfpgadta

2 éve

MelindaBoda

Oszik?! Elírás!

4 éve

MelindaBoda

oszik?! Iszik!!!

4 éve

Umdijnz

Ö iszik, de nem sört. Ez miért nem jó?

4 éve

SajtTurmix1

Mondjuk mert nem hosszú az "Ő" -,-

3 éve

Umdijnz

Jaj de édi vagy köszi :-)

4 éve

petrucka

Egyetértek SeTHerceg! Teljesen igazad van!

3 éve

AnnaEszter1

Olyan rossz ahogy mondja a csaj :( Zavaró és nem így akarom megszokni!

3 éve

szonja770087

Nekem elfogadta azt hogy iszik

3 éve

Ujutka

no, ebbe én is beleestem

4 éve

szandi20021

Nekem elfogadta h iszik de nem sort

3 éve

SeTHerceg

ne már!!! gyerekek!!! :D :D :D nem fogadta el az "iszik" szót és átjavitotta "oszik"-ra. :D :D :D Mondtam, hogy ez a Duolingo egy nagy rakás s...r. Szörnyű ez a program. Pedig úgy imádják sokan.

4 éve

Doggidoo

Hát nekem elfogadta.

3 éve

SosKriszti

Hasznos,csak vannak benne hibák. Egyébként javítva lett

2 éve

Blasko_Zsofia

Nem következetes! A SHE ès HE szavakat magának olykor NÕnek ès FÈRFInek fordìtja. (If he walks, she walks.) Tettem egy próbàt. Tõlem nem fogadta el. (He drinks, but not beer.)

2 éve

szanto.bar

Szar

2 éve

Lili349788

Mért nem jó?:a fiú iszik de nem sört

1 éve