1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He drinks but not beer."

"He drinks but not beer."

Fordítás:Iszik, de nem sört.

February 6, 2014

31 hozzászólás


lombosijanos

nem szabad egy-két hibán kiakadni

August 1, 2014

vatamas

oszik ( oszkárok többesszáma becézve )

April 12, 2014

lfmlfm

oszik? Milyen magyar szó ez?

February 15, 2014

csipiii

Nekem okés volt az iszik^^

August 17, 2014

Diri1

Oszik? Az mi? :)))

February 12, 2014

lombosijanos

Majdnem jó! Ő oszik, de nem sört.....Iszik !! gépelési hiba

February 16, 2014

Gizus123

jeleztem nekik az elgépelést

February 18, 2014

kda801

ő iszik, helyes: ő oszik.... :D

April 8, 2014

DawwJack

én úgy hallottam hogy "you drinks but not me"

August 1, 2014

samec12

A Csíki Sör jobb, mint a Heiniken!!!

May 11, 2015

EditMszros

Akinek ez a program nem elég jó, az menjen tanárhoz és fizessen. Nem kötelező a duo !

November 1, 2015

EkeTamas

Éleszagúbbnak érzem azt a fordítást, hogy "Iszik, csak nem sört."

February 6, 2014

szabino

Es latod Tamas ezt irtam en is,de nem fogadta el

April 7, 2014

BettinaBud

A "csak" mashogy van... a "but" egyertelmuen de

April 4, 2015

Dorci261641

Nekem elfpgadta

February 6, 2016

MelindaBoda

Oszik?! Elírás!

March 18, 2014

MelindaBoda

oszik?! Iszik!!!

March 24, 2014

Umdijnz

Ö iszik, de nem sört. Ez miért nem jó?

April 9, 2014

SajtTurmix1

Mondjuk mert nem hosszú az "Ő" -,-

July 9, 2015

Umdijnz

Jaj de édi vagy köszi :-)

April 9, 2014

petrucka

Egyetértek SeTHerceg! Teljesen igazad van!

October 13, 2014

AnnaEszter1

Olyan rossz ahogy mondja a csaj :( Zavaró és nem így akarom megszokni!

January 3, 2015

szonja770087

Nekem elfogadta azt hogy iszik

July 1, 2015

Ujutka

no, ebbe én is beleestem

April 11, 2014

szandi20021

Nekem elfogadta h iszik de nem sort

June 24, 2015

SeTHerceg

ne már!!! gyerekek!!! :D :D :D nem fogadta el az "iszik" szót és átjavitotta "oszik"-ra. :D :D :D Mondtam, hogy ez a Duolingo egy nagy rakás s...r. Szörnyű ez a program. Pedig úgy imádják sokan.

April 7, 2014

Doggidoo

Hát nekem elfogadta.

August 5, 2015

SosKriszti

Hasznos,csak vannak benne hibák. Egyébként javítva lett

January 20, 2016

Blasko_Zsofia

Nem következetes! A SHE ès HE szavakat magának olykor NÕnek ès FÈRFInek fordìtja. (If he walks, she walks.) Tettem egy próbàt. Tõlem nem fogadta el. (He drinks, but not beer.)

January 1, 2016

szanto.bar

Szar

March 29, 2016

Lili349788

Mért nem jó?:a fiú iszik de nem sört

March 16, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.