"Der Mann hat einen Fisch."

Çeviri:Adamın balığı var.

August 13, 2016

6 Yorum
Tartışma kilitli.


AloneDinne

Asıl cevap onun bir balığı var olması lazım yukarda öyle bir şey yok ama başka soruda olsa ein koymadık diye hemen yanlış yaptın diye önümüze basıyorlar haksızmıyım


Ali556820

Neden "einen fisch" "ein fisch" değil


ex_contributor

haben fiili akkusatif nesne alır


irinyce

O durum artikelden kaynaklanıyor.


Tuncay991843

Ein fisch =bir balik / İ hali yani akkusatif halinde ise Einen fisch = bir baliğı olur

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.