1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Nekem megvan a nadrágod."

"Nekem megvan a nadrágod."

Fordítás:I have your pants.

February 6, 2014

10 hozzászólás


maartaszabo

Miért nem jó a trausers?


maartaszabo

bocsánat: trousers....


Fazimarci

ÉS a nadrágod miért többes szám ?


Orsi1026

mert 2 szára van. :) de tényleg ezért az angolban a nadrág többesszám.


zsokatamasi

"A nadrágod" akkor miért nincs a mondatban a "the"? Ezzel a névelővel annyi bajom van. Már nem tudom hova kell, s hova nem. Ahová kell, oda nem teszek, ahová nem kell oda teszek... Tud valaki valami megjegyezhető segítséget adni ehhez?


Maminti.

Azért, mert ha névmás van a főnév előtt, nem szabad névelőt használni.


zsokatamasi

köszi megjegyzem! Ha névmás van - névelő nincs! OKÉ!


Maminti.

Igazából időnként én is beleesem ebbe a hibába, nagyon oda kell figyelni, amíg nem megy rutinból. :) Az angol szórend kötöttségéről már nem is beszélek!


Nefelejcs1

Nem többes számot használ! A pant 1db!


Maminti.

A nadrág angolul egyes- és többesszámban is pants!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés