"Der Mann isst einen Apfel."

Çeviri:Erkek bir elma yer.

2 yıl önce

16 Yorum


PowerOfLanguage

Adam elmayı yiyor olmaz mı? sonuçta ismin i hali yok mu burada

2 yıl önce

qwertydeneme1212

" einen " kullanildigi icin olmaz. sayi belirtildigi icin

1 yıl önce

Temarix

Akkusativ olarak "einen" kullanıldığı için "Adam bir elmayı yiyor" olarak çevirdim ama yanlış çıktı. Akkusativ olmasına rağmen neden "elmayı" değil de "elma" olarak çeviriyoruz?

5 ay önce

AliTaskoparan

Neden 'ein' değil de 'einen' kullanıldı?

2 yıl önce

emircan918347

anlamı "bir" demek kadın veya erkeklerde kullanılırken ein erkeklerde yazılıyor. Kadınlarda ise einen kullanılıyor ama burada ki anlamını çözemedim .

1 yıl önce

Derya489705

Ezik "ein für ich" bilmiyosan niye uğraşıyosun?

1 yıl önce

AliTaskoparan

Yazık, Almancadan evvel konuşma kurallarını, medeni tartışmayı öğrenmenizi tavsiye ederim.

(Ayrıca tırnak işareti içinde yazdığınız Almanca kelimelerin hiç bir kuralı ve anlamı yok. İnsanca konuşmayı öğrendikten sonra Almancaya da ağırlık veriniz.)

11 ay önce

nehir487051

Ismin halinden dolayi

1 yıl önce

ykyx672

Akkusativ olarak erkek bir elmaYı yer daha mantıklı mrden isst var?

1 hafta önce

GhostAlexMercer
GhostAlexMercer

Ein ve Eine farkını çözdüm, artikel die ise eine oluyor değilse ein, Şimdi sırada Einen var..

1 yıl önce

angeldream92

einen i neye göre kullanıyoruz acaba ?

1 yıl önce

ayeaksoy7

ben ce de ismin i hali olmayacakmı

1 yıl önce

selale283587

Ein ve Eine sozleri kafami karisdiriyor

1 yıl önce

Bigo660

Adam elma yiyor yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

idris504819

ismin i hali normalde. Das ve die artikelleri degismez der artikeli den olur. Dogal olarak bir elma belirten ein en takisi alarak einen oluyor. Burda olmasi gereken elmayi yiyiyor. Olmasi gerek

1 yıl önce

Mert388806

Son canım dı o da gitti

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.