Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Der Mann isst einen Apfel."

Çeviri:Erkek bir elma yer.

0
2 yıl önce

4 Yorum


PowerOfLanguage

Adam elmayı yiyor olmaz mı? sonuçta ismin i hali yok mu burada

2
Cevap ver2 yıl önce

Temarix

Akkusativ olarak "einen" kullanıldığı için "Adam bir elmayı yiyor" olarak çevirdim ama yanlış çıktı. Akkusativ olmasına rağmen neden "elmayı" değil de "elma" olarak çeviriyoruz?

1
Cevap ver3 ay önce

AliTaskoparan

Neden 'ein' değil de 'einen' kullanıldı?

0
Cevap ver1 yıl önce

nehir487051

Ismin halinden dolayi

0
Cevap ver1 yıl önce