"Thanks and good night!"

Fordítás:Köszi és jó éjt!

February 6, 2014

77 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Kump191779

Nem veszi be a good night-ot


Marika416928

Kétszer mond a night szót


borninflames

Köszi, nekem is csak igy müködött


Pter129684

Thanks and night night. És így tényleg megy.


Marika416928

Kétszer kell mondani: night


8oyP7

Igen nekem se , ez nem igaz csináljanak már valamit kérlek segíts !!!


DjJoghurt

NEkem se fogadja el


Marika416928

Kétszer mondjátok be a night szót. Így elfogadja. Miért? Hmm


b.trixikee

Nekem se veszi be ez szar


Ari62

én kipróbáltam úgy, hogy "good" és így elfogadta.


Ari62

Nekem csak úgy veszi be, ha úgy mondom, hogy good night, így ahogy le van írva. Ha szépen mondom, nem tetszik neki.


Haraferi

Miért nem jó az 'estét'


Nikineni1

Az este az az evening


Marika416928

Kétszer kell mondani, hogy night night


Kump191779

Nekem is szar


Szabina560905

Nem fogadja el a good night-ot


l.v.t.r.n.t.17.

Kétszer kell mondani a night-ot


Bence823

Az a hang felvevős cucc nem fogadja el de az öszes töbit igen. Ordítva se fogadja el. Miért? Ha tudja valaki akkor irjon léci.


JankaHZ

Szerintem az a baj hogy hibás! nem


JankaHZ

Nem fogadja el ez hülyeség !


Bence823

Köszönöm szépen akki válaszolt nekem.


Kontraszt

Miért nem jó "Köszönöm, jó éjszakát!"? Az és szó minek? Magyar fordításban nem kell hozzá tenni! A magyar legfeljebb odagondolja, akárcsak a létigénél a van szót. (ezt így tanítják máshol)


A_Mester

Kontraszt, lásd feljebb


ViktriaCzv

Nekem se de csak az


LovsznGajd

Köszönöm,Jó éjszakát ? Nem tudom mi a baj ezzel? Jóéjt! Jó éjszakát !...Sajnálom,hogy nem fogadja el. U.azt jelenti...szerintem...


rigaroli

Köszönöm és jóéjt! Miért nem jó???? :@


Ildiko_04

Nem fogadja el


Bence823

Köszi mindenkinek a választ.


BajkViola

Mond ki ezt a mondatot. Hát én mar 10x kimondtam hibátlanul és nem fogadja el


KatalinEri3

Miért nem jó a köszönöm és az éjszaka.?


makcus

Ez hibás az cs!


gi2vIK

Nekem is fogadja el.


MariannaKo818193

A good night-ot nem fogadja el


Piszi5

Nem fogadja el sehogy sem a good night-ot, bárhogy mondom.


DorinaAndr11

A feladat: Ejtsd ki: Thanks and good night! Aki így ejti ki, annak nem fogadja el! A feladat kezdő tanulóknak hibás információt tartalmaz. A helyes megoldás: Thanks and have a good night! Ha így mondjátok ki, akkor el fogja fogadni a rendszer.


PatrikGyar1

Nem engedi pedig jól mondom


makcus

Hibás a feladat mindenki jelentse és majd kijavítják


Dani701840

Nem veszi be nekem se!


Dorcka3

Nekem se fogadta e


OlivrLengy1

Nekem se fogadja el a good night-t


Norbert981734

Nem fogadja el sorozatban a good night - ot


GlriaAlexa

Nem értettem mit mond az elején....


Icslo

Nekem is ez a bajom nem veszi hogy mondom hogy good night


Norbert981734

Nem fogadja el meg ugy sem ,hogy hangrögzítőről visszajatszom neki ugyan azt ami elhangzik


Zsuzsanna378278z

Nem fogadja el pedig jól mondom !!!!! Veszi le az életeket . ????????


Keresztnyi4

Nem fogadja el sehogy se


PataiZsolt

Nállam sem jó a good night!


b.trixikee

nem veszi be a night szot


b.trixikee

nem veszi be a night szot


Rita38707

Nem tudom miért nem jó


Ede895957

Ez így rossz ! Ezerszer visszadob , hogy próbáld újra .


Levente553598

Jó lenne már kijavítani ezt a feladatot, ha már ezren jelezték, hogy rossz!!!!!!!!!


bpanna2006

Nem hallja a good night-ot.....rengetegszer ujraprobaltam


Kendekrcis

He nem mindegy jó éjt vagy éjszakát?


Pter91299

Nem veszi a good night ot 8 .ra sem


Ani125020

A good night-ra süket!!! Mintha nem mondanám.


VivienVarg434564

Nem veszi be a good night ot


RbertCzifr1

Nekem se engedi a good night-ot


mrs.jhsz

Nem fogadja el a good night ot


SzabRita15

Nem tudom miért nem fogadja a good night-ot


Simon551962

Nem veszi be ez a *


Juli200314

Itt akadtam el én :(


BakrMria

Mi a hiba? Nem értem

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.