"Thanks and good night!"

Fordítás:Köszi és jó éjt!

February 6, 2014

15 hozzászólás


Haraferi

Miért nem jó az 'estét'

July 5, 2014

Nikineni1

Az este az az evening

December 27, 2015

A_Mester

Niki, neked olyan egy *** igaz okosság van a fejedben, hogy az csuda, az este az TÉNYLEG evening, emberek, csak mi ketten tanulunk angolt a suliban?

October 29, 2018

Kati1974

Az ékezeten lehetne javítani, hogy mind a kétféle dőlést elfogadja.

February 6, 2014

PetronellaVarga

szerintem is

April 25, 2014

G._Kevin

A "köszönöm szépen" a "köszönöm" helyett miért nem jó? ...

July 31, 2014

tupacfan0322

Mert nem mindegy hogy Thank you, vagy Thank you very much

December 8, 2014

Erika628270

mert a thank you az aszt jelenti hogy koszonom es a thank you very much pedig nagyon szepen koszonom

January 11, 2018

krisztinabeata

Az nem jó, hogy " Köszi, jó éjt?

March 15, 2015

Kontraszt

Miért nem jó "Köszönöm, jó éjszakát!"? Az és szó minek? Magyar fordításban nem kell hozzá tenni! A magyar legfeljebb odagondolja, akárcsak a létigénél a van szót. (ezt így tanítják máshol)

February 21, 2016

A_Mester

Kontraszt, lásd feljebb

October 29, 2018

Vlntr

Mi az, hogy szép éjt???? Ilyet nem mondunk magyarul. Jézusom.

November 15, 2017

ViktriaCzv

Nekem se de csak az

December 25, 2017

LovsznGajd

Köszönöm,Jó éjszakát ? Nem tudom mi a baj ezzel? Jóéjt! Jó éjszakát !...Sajnálom,hogy nem fogadja el. U.azt jelenti...szerintem...

March 3, 2018

rigaroli

Köszönöm és jóéjt! Miért nem jó???? :@

June 23, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.