"Nagyon fáradt."

Fordítás:He is very tired.

4 éve

12 hozzászólás


rita01020304
rita01020304

en mindig felirom a szavakat mielött kattintok a Kezdés-re és igy nagyjából tudom melyek azok a szavak amiket nekunk pont most használni kell ezekben a forditásokban. Azt irtam "he is really tired" es elfogadta.

4 éve

Bagyes
Bagyes

Ezt írtam: He is too tired. Szerinte: He is really (valóban) tired. A kínálatban nem szerepelt a very - mert ez lett volna kompatibilis a pr. magyar fordításához. He is very tired.

4 éve

KyoyamaMayaMira

Ebben már csak az vicc, hogy a szókirakóban még csak nem is opció a "really", van viszont "so", "too" és "pretty". A feladatnál szerinte a "pretty" a jó megoldás, itt fent pedigy "very"...

4 éve

andraaska

De a "so tired" szerintem jó...

4 éve

sazoo

Nem, mert az pedig az 'annyira fáradt' lenne.

4 éve

NorbertSza1

a "she is too tired" mondat (nagyon fáradt) miért nem jó?

4 éve

CsSzancsi

Mert az azt jelenti, hogy TÚL fáradt. :)

4 éve

AttilaPal

Na most elővettem a rendes nagy szótáramat és jelenti azt is a too, hogy nagyon. Ergó a She is too tired tökéletes.

4 éve

Tibor.gazda

Miért kell mindíg kiírni a"She is, He is" kifejezéseket? Tiszta germanizmus.

4 éve

BanyaiRobe

mert az angol nyelvben másképp nem egyértelmű, hogy kiről van szó, :) ezért szép a nyelvek különbözősége :)

4 éve

Elenor1992

Lehagytam a he/she-t es hiba...

4 éve

LaszloLugosi

Szerintem is "so tired"

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.