A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Your girl plays."

Fordítás:A lányod játszik.

4 éve

18 hozzászólás


noire1979

A lányod nem "your daughter"?

4 éve

ronkovics86

Én is így tudtam...

4 éve

Gallpapa

Továbbra is tartom az álláspontomat hogy a "your daughter" jelenti a te lányodat.

4 éve

Bokorember

Ez nem lenne helyes: "A te lányod játszik" ?

4 éve

Istvan50

Én is ezt írtam, és hibának jelezte.

4 éve

Gallpapa

Továbbra is tartom az álláspontomat hogy a "your daughter" jelenti a te lányodat.

4 éve

Gallpapa

Továbbra is tartom az álláspontomat hogy a "your daughter" jelenti a te lányodat.

4 éve

Gallpapa

Továbbra is tartom az álláspontomat hogy a "your daughter" jelenti a te lányodat.

4 éve

Harold69.uk

"lányod játszik" ezt sem fogadta el mert hiányzik előle az "A" :(

4 éve

BusaEmma1

Lányod játszik. Nagy hiba?

1 éve

ArnoldEszter

Igen, én is ezt írtam....

4 éve

Gallpapa

Szerintem a te lanyod angolul " your daughter" ez inkább a "te csajod"

4 éve

cyntikek98

a te csajod az 'your girlfriend' :)

4 éve

Gallpapa

Szó szerint a " te barátnőd"-et jelenti, aki nem biztos hogy a szerelmed, esetleg a csajod, hanem csak barátnőd. Itt a gond szerintem a Brit angol és az Amerikai angol közötti különbség érhető tetten. Esetleg valamilyen szleng. De ezt nem ártana szakszerűen tisztázni. Üzenem a moderátornak hogy " Please, help them! "

4 éve

Gallpapa

Már nem ugrok be a kérdésnek, de félek rosszul fogjuk megtanulni!

4 éve

Holdlovas123

Sajnos ez egy félrevezető példamondat, mert nyelvtanilag helyes, de magyarul teljesen mást jelent, mint a tükörfordítása.

Aki meg akarja tanulni mint példamondatot legalább gondolatban tegye hozzá, hogy az a kedves kislány (aki jelen értelemben mindenféleképpen a partnerünk) pontosan mely testrészünkkel is játszik, és úgy nem lesz baj. :) Bár játszhat egy labdával is, bár úgy kissé unalmas lehet.

Lányod: your daughter Fiad: your son

Csajod: your girl Fiúd: your boy

3 éve

BorosanEszter

A lányod az helyesen szerintem your daughter.

4 hónapja