A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A férfinak katonai kabátja van."

Fordítás:The man has a military coat.

4 éve

7 hozzászólás


ziziurban

Nem értem sajnos... a : The man has GOT a military coat miért nem jó? Köszi előre is...

4 éve

radnaitomi

Nem érted rosszul. Az is teljesen helyes. :) Csak egy hiba a rendszerben, ha máskor ilyenbe botlasz, jelentsd be! :)

4 éve

ziziurban

Köszönöm szépen! Igy már értek mindent. :)

4 éve

radnaitomi

Nagyon szívesen! :)

4 éve

TOscar82

névelő nélkül miért nem jó? The man has military coat.

4 éve

radnaitomi

Mert az angolban megszámlálható főnevek egyes számban nem állhatnak névelő (vagy annak a helyén álló néhány más szó - determiner) nélkül. Emiatt kell oda az 'a' a coat elé.

4 éve

TOscar82

köszönöm

4 éve