A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He eats rice."

Fordítás:Rizst eszik.

4 éve

10 hozzászólás


vandor666

Miért nem jó: ő megeszi a rizst?

4 éve

radnaitomi

Mert abban van egy határozott névelő (a/az), míg az angolban nincsen (the)

  • He eats rice - Rízst eszik

  • He eats THE rice - Eszi A rízst.

4 éve

vandor666

Köszönöm

4 éve

radnaitomi

Nincs mit! :)

4 éve

Roli2004

ha ha ha ha

4 éve

GizellaRfi1

mert jelen idő

7 hónapja

TurzBence

Azt irtam hogy "rizset eszik" és nem jó nem értem

2 éve

ramona806946

8 hónapja

GizellaRfi1

drága doolingó Vezetőség kérem töröljék ki atanulókat én csak egyedül szeretnék tanulni. Köszönöm

7 hónapja

Adam95504

Bazmeg

1 hónapja