Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The time period is from June to August."

Çeviri:Zaman aralığı hazirandan ağustosa kadar.

4 yıl önce

19 Yorum


Kaftaridze

periyod kelimesi dilimizde de kullanıl mıyor mu ?

4 yıl önce

eelma
eelma

arkadaşlar olabilir, çünkü otomatik olarak kurulmadı bu sistem, herkes birşeyler katıyor. Siz de böyle önerileri "Problemi Rapor Et" butonuyla bildirmelisiniz.

4 yıl önce

Esenkaya20

ben de periyod dedim kabul etmedi oturmuş bir kelime halbuki

4 yıl önce

Cameron_Dallas_

Evet :)

3 yıl önce

EmrahKahya

zaman süresi şeklindeki çeviri hata mı?

4 yıl önce

mehmetsahin.

"hazirandan ağustosa kadar olan zaman dilimi" Desek daha doğru olmaz mı hem devrik olmamış olur ?

4 yıl önce

AhmetYay

Ben de "Hazirandan Ağustosa kadar zaman aralığı" yazdım. Kabul etmedi. Oysa ikisi arasında bir anlam farkı yok.

4 yıl önce

zerAltunta

"Zaman aralığı hazirandan ağustosa" dedim kabul etmedi yaaaaaaa

3 yıl önce

KADIKIZII

Zaman periyodu diye bir ifade Turkcede yok ondan kabul etmemistir.

3 yıl önce

mstf007

Ben süre yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

bbzkrt

zaman dilimi yazdım nesi yanlış?

3 yıl önce

lrunol

to yerine neden until kullanılmadı ağustosa kadar oluyor tam anlamı ile ama to olunca hazirandan ağustosa oluyor

3 yıl önce

muhtElif_

Haziran ağustos aralığı çok mu kısaltılmıs oluyo ki

3 yıl önce

eylemania

cümle düşüklüğü yüzünden yanlış dedi

3 yıl önce

azad880276

Time period zaman dilimi diye çevrilmiş . period türkçeye yabancı lisandan geçmiş bir kelimedir . Türkçe karşılığı çizelgedir

3 yıl önce

emirhalit

Mikrofon anlamıyor

2 yıl önce

ErayOsm

Hazirandan agustosa kadar zaman araligini KABUL ETMEDI aradaki fark nedir ?

2 yıl önce

sude_g

'period' kelimesi tek başına da zaman aralığı anlamına gelmiyor mu, burada time kullanmak zorunlu muydu?

2 yıl önce

-PJM-

"Zaman dönemi hazirandan ağustosa kadar" olması gerekiyor. Raporladım fakat Duolingo görevlileri ortada gözükmüyor bu aralar.

2 ay önce