"Tomorrow morning, we work!"

Çeviri:Biz yarın sabah çalışırız!

4 yıl önce

58 Yorum


Tubabl17

We work tomorrow morning daha düzgün bir cümle değil mi? Bu sanki biraz devrik olmuş

3 yıl önce

tatlkz20

Bence degil

9 ay önce

SinanAksoy5

Hi,güzel, ig'5

5 ay önce

onur316311

Are you idiot omgas wat ar yu doin i profeyşinil e gling

1 yıl önce

tatlkz20

Ne demek istediğini anlamadım

9 ay önce

yugretuvre

We will work olması gerekmezmiydi?

4 yıl önce

Yasinzden

Biz yarin sabah calisacagiz anlami katardi

1 yıl önce

tatlkz20

Vilgul var o yüzden gerekmez

9 ay önce

Mehtapzuur

WE WORK TOMORROW MORNING .. BU YAZIM YANLIS MIDIR

3 yıl önce

Yasinzden

Hayir, olmasi gerek budur

1 yıl önce

onur316311

Evet

1 yıl önce

burcuut42

Bu böyleyse. "yarın sabah çalışalım" nasıl yazılır ?

3 yıl önce

EmrahKAAN34

Let's work tmorrow morning olur.

1 yıl önce

fanlalaya
fanlalaya

çalışırız yaptım genis zaman ama çalışacağız olmalıydı bence çünkü gelecek zaman ifadesi var "tomorrow"

4 yıl önce

Zembereck

hayır gelecek zaman üzerine verilmiş bir söz yok, gelecek zamanı da içine alan ama ana etkenin gelecek zaman olmadığı yani karşıya bir söz vermeyen bir beklentiye sokmayan rutin bir durumu anlatıyor sanki. yani hep yapılan bir şeyi anlatıyor. laf olsun diye söylenen bir söz gibi sanki. hadi görüşürüz gibi bişey heralde. daha uzman arkadaşlar açıklarsa sevinirim.

3 yıl önce

bilge-tasatar

Senin açıklaman gayet iyi olmus bence

3 yıl önce

frottce
frottce

Türkçede de kullandığımız gibi, yarın çalışırız, yarın yaparız tarzı bir kullanım söz konusu.

3 yıl önce

ilknur.kaya

Biz çalışırız yarın sabah ile biz yarın sabah çalışırız arasındaki fark ne? Aynı anlamı taşımıyorlar mı?

3 yıl önce

cigdem845351

tomorrow cumle sonuna gelmesi gerekmiyor mu ozne ''we'' basa sonra fiil ''work'' en son zaman benim bildigim

3 yıl önce

ihavenothi1

We will work tomorrow morning olması gerekmiyormuydu? Tomorrow Gelecek Zaman değil midir?

1 hafta önce

Kayra278279

Çok kolay oldu. Cevap: Yarın sabah biz çalışırız.

2 yıl önce

Berrak55974

:i

2 yıl önce

selanus

"Yarin sabah, biz calisiriz" neden dogru degil?

2 yıl önce

melisakhan

bu cümlede sorun yok mu we will veya we are olması gerekmez mi

2 yıl önce

muzikcikedi_

Tomorrow morning we work yazdım sırf ünlem koymadim diye yanlış kabul etti . Yeter artık duzleyin şunları!!!!!

2 yıl önce

saintdakinas

Türkçe'den hareket etmek ne kadar doğru olur bilmiyorum fakat geniş zaman fiili ile gelecek zaman adına konuşmak zaman uyumsuzluğu yaratmış olmuyor mu?

1 yıl önce

Ergn913060

Bizde bugun çalışacas :-)

1 yıl önce

ssks6

S.k s.k

1 yıl önce

Seda600760

Zaten doğru yazdım yanlış dedi..

9 ay önce

ismail912039

Gramer kitapları zaman cümlenin sonunda olur diyor burada tam tersi

8 ay önce

Hakan688419

"Yarın sabah çalışırız" bunu doğru kabul etmesi gerekirdi.

8 ay önce

azranur242424

Yaa solerken biraz acayip solemiyomu ben anlayamiyorum bazen dediklerini acaba tecrubesiz oldugumdan mi yoksa size de ole geliyo mu

5 ay önce

Aysu511445

Bir virgül için kalbim gittiii !

4 ay önce

ErdemBagci1

O kadar hızlı söylediki anlamadim

2 ay önce

elifGnyavu

Yarın sabah biz işteyiz yazdim olmadi

3 yıl önce

gozde173991

Zaman zarflari ya cümle basinda ya cumle sonunda olur.

3 yıl önce

Tark662946

F:wvvcyroo| x,z

2 ay önce

nermin592002

Tomorrow morning,we work dedim yanlış diyor

2 yıl önce

Tark662946

XQ

2 ay önce

Kayra278279

Çünkü Türkçe ye cevircen. Cvp: Yarın sabah biz çalışırız.

2 yıl önce

EmineNurGs

Hem tomorrow diyor hem de çalışırız diyor çalışacağız olmalıydı...

3 yıl önce

RabiaHalimolu

orda geniş zaman var gelecek zaman değil

3 yıl önce

Hasan409231

We work yerine we study desek ne farkeder?

3 yıl önce

EyllVarol

Tomorolomorning

2 yıl önce

Murat862102

Amk moderatorleri ne is yapiyo acaba buraya bu jadar insan biseyler yazmis zahmet ette bi cevap ver yarrak

1 yıl önce

zaferkahveci

yarın sabah biz çalışıyoruz veya biz yarın sabah çalışıyoruz ?

4 yıl önce

cebom1212

Sa

3 yıl önce

hamidreza.123

Zor

3 yıl önce

aydnOlcay

Bunu düzeltin

4 yıl önce

dCandan

Yarin sabahtan calisiriz niye oluyor ya

4 yıl önce

Huriser589

böyle mi kelime mi vardı

3 yıl önce

RecepGZEL

Yarın sabah çalışıyoruz doğru kabul edilmeli

4 yıl önce

Kayra278279

Sabah ile çalışırız kelimesinin arasında biz unutmuşsun Recep Bey

2 yıl önce

yasdem

şimdiki zaman oluyor herhalde "çalışıyoruz "

4 yıl önce

bukeyt

Gündüz neden olmuyor ki

4 yıl önce

hakandx

"yarın sabah işteyiz" dedim neden kabul etmedi...

4 yıl önce

Kayra278279

Biz çalışırız. O hakan

2 yıl önce

MetehanKal

At work deseydi işteyiz anlami çıkardı burada fiil ama

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.