Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Tomorrow morning, we work!"

Çeviri:Biz yarın sabah çalışırız!

4 yıl önce

20 Yorum


Tubabl17

We work tomorrow morning daha düzgün bir cümle değil mi? Bu sanki biraz devrik olmuş

2 yıl önce

tatlkz20

Bence degil

5 ay önce

SinanAksoy5

Hi,güzel, ig'5

4 hafta önce

yugretuvre

We will work olması gerekmezmiydi?

4 yıl önce

Yasinzden

Biz yarin sabah calisacagiz anlami katardi

1 yıl önce

tatlkz20

Vilgul var o yüzden gerekmez

5 ay önce

Mehtapzuur

WE WORK TOMORROW MORNING .. BU YAZIM YANLIS MIDIR

2 yıl önce

burcuut42

Bu böyleyse. "yarın sabah çalışalım" nasıl yazılır ?

2 yıl önce

EmrahKAAN34

Let's work tmorrow morning olur.

11 ay önce

fanlalaya

çalışırız yaptım genis zaman ama çalışacağız olmalıydı bence çünkü gelecek zaman ifadesi var "tomorrow"

3 yıl önce

Zembereck

hayır gelecek zaman üzerine verilmiş bir söz yok, gelecek zamanı da içine alan ama ana etkenin gelecek zaman olmadığı yani karşıya bir söz vermeyen bir beklentiye sokmayan rutin bir durumu anlatıyor sanki. yani hep yapılan bir şeyi anlatıyor. laf olsun diye söylenen bir söz gibi sanki. hadi görüşürüz gibi bişey heralde. daha uzman arkadaşlar açıklarsa sevinirim.

3 yıl önce

bilge-tasatar

Senin açıklaman gayet iyi olmus bence

3 yıl önce

frottce
frottce

Türkçede de kullandığımız gibi, yarın çalışırız, yarın yaparız tarzı bir kullanım söz konusu.

2 yıl önce

ilknur.kaya

Biz çalışırız yarın sabah ile biz yarın sabah çalışırız arasındaki fark ne? Aynı anlamı taşımıyorlar mı?

3 yıl önce

cigdem845351

tomorrow cumle sonuna gelmesi gerekmiyor mu ozne ''we'' basa sonra fiil ''work'' en son zaman benim bildigim

3 yıl önce

Kayra278279

Çok kolay oldu. Cevap: Yarın sabah biz çalışırız.

2 yıl önce

Seda600760

Zaten doğru yazdım yanlış dedi..

5 ay önce

ismail912039

Gramer kitapları zaman cümlenin sonunda olur diyor burada tam tersi

4 ay önce

azranur242424

Yaa solerken biraz acayip solemiyomu ben anlayamiyorum bazen dediklerini acaba tecrubesiz oldugumdan mi yoksa size de ole geliyo mu

1 ay önce

Aysu511445

Bir virgül için kalbim gittiii !

2 hafta önce