"Itisoverbetweenus!"

Fordítás:Közöttünk vége!

4 éve

37 hozzászólás


PtrGlys

Hát ha sok következetlenségből fakadó bug marad benne, akkor tényleg over lesz between us :-D

4 éve

J.Eszter

Szerintem itt az over nem elöljárószó, hanem a to be over kifejezésként állítmány.

4 éve

radnaitomi

Így van! :)

4 éve

fonorika

"vége köztünk mindennek"... ezt sem fogadta el! ...pedig sokkal inkább magyaros, mint a közöttünk vége... ha már...

4 éve

DienesEra

én azt írtam hogy "köztünk vége mindennek" és ez sem volt jó...:(

4 éve

fonorika

na igen... egyszer a magyaros választ várja, egyszer a szó szerintit. Mindegy... nem ezen múlik, ettől még tényleg jó kis oldal még annak is aki azt hiszi, már valamilyen szintet elért angolból.:)

4 éve

nagyenyed

küldd be hibának, és biztosan elfogadják. Nekem már egy csomó hibaüzenetemet elfogadták. Így javul a Duolingo.

4 éve

SndorTth20

mert nem köztünk hanem közöttünk

4 hónapja

ildikote

én csak azt nem értem miért mondja bitrovin ász,,,,mikor az bitwin ász

4 éve

radnaitomi

Én nem hallom bitrovinnek. Ugyan tényleg nem túl jó a robothang, de ez épp eléggé közel van az angol eredeihez.

Nem lehet, hogy az zavar meg, hogy az angol a 'w'-t és a 'v'-t máshogy ejti? A 'v' pont olyan, mint a magyar 'v', de a 'w' egészen más (félmagánhangzó - glide): mintha egy 'u' hangból induló ajakkerekítéses magánhnagzó lenne. Nagyon különbözik a 'v'-től, ahol az alsó ajak és a felső fogsor összeér...

4 éve

MarancsikG

Köszi, királyság volt a vidio, angol tanár a párom, és már mutatta, de ezt mindenkinek ajánlom, szépen meg lehet nézni, mit hogyan is kell ejteni, hogy ne legyen magyaros az angolunk :-)

4 éve

ildikote

köszi a segitséget

4 éve

radnaitomi

szívesen :)

4 éve

IldikPiber

Az eltávolított videó helyett nem tudna mást javasolni/ajánlani? Előre is köszönöm.

2 éve

OldAkita

Sajnos a video-t már eltávolították mert "szerzői jogokat" sért a nyilvános felhasználása. Ez szomorú mert a közjót szolgálta. Tanakszom is gyakorta milyen nehéz megtalálni az egyensúlyt a jog és a közjó között. Ha pl egy gyógyszergyári kutató rájön az AIDS az ebola vagy más halálos kór ellenszerére, akkor az ő cégét illeti a gyártás joga és profitja. Viszont ha képtelen egyszerre eleget gyártani, közben rengeteg ember halhat meg. Ha közzétenné a gyártás jogát azzal ugyan profittól esne el de a közjót szolgálná. Így van ezzel a videoval is.

3 éve

margitsumser

Nagyon köszönöm az értékes hozzászólásait, nagy segítség számomra.

1 éve

radnaitomi

Igazán szívesen; örülök, ha tényleg segítenek. :)

1 éve

kolozsia

néha nagyon rossz a kiejtés, de azt hittem nekem kellene hallásvizsgálatra menni; kicsit megnyugodtam

4 éve

karak74

Nem tudom, milyen volt "az eredeti", de vagy javították, vagy gyakorlat kérdése a hallás is, de most tökéletes.

2 éve

SziliA0

annyi "szerelmes" mondat van itt

2 éve

agravo

Szerintem az is jó hogy: Köztünk ennek vége

4 éve

AttilaGyri

Meg az is, hogy "Véget ért köztünk!"

4 éve

EditMszros

"Vége van közöttünk! " - elfogadta

4 éve

reka0725

szerintem az azért nem volt jó mert az már múlt idő lenne

4 éve

Rekkancs

Az angolok ilyen hosszasan szakítanak?xD

4 éve

dirctioner11

Mi egyszerübben megoldjuk :)

4 éve

K13D

Micsoda drámai fordulat...

3 éve

TthKlmn
TthKlmn

Ennek közöttünk vége van.Ezt írta nekem, én meg ámulok.

8 hónapja

Zita913211

Ez a vége közöttünk... Szerintem ez is elfogadható lenne. Köszönöm, ha javítják.

8 hónapja

darvinya

Hogy jött ide a múlt?? ”It is over between us”-megoldásnak „Véget ért köztünk”-et adja, pedig „Véget ér köztünk”

4 éve

Hitetlen1980

Közöttünk vége? Mi ez? Messze nem magyaros mondat.

3 éve

nevetobuddha

Így kellene: 'It is over' 'between us'. Sajnos úgy ejti, hogy 'it is' 'over between us'. Ezen az 'over between us' szókapcsolaton akadtam fenn.

1 éve

RoseViolett

Ez fölöttünk van. Nem jó? Lehet hogy valamit félrenéztem, de az over az fölöttet is jelenthet.

4 hónapja

Csillag659991

Only teardrops....ahhw imadom ezt a zenet

1 éve

Nri787526

Between us only teardrops

1 éve

Sadicast

Szegények... R.I.P.

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.