Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O kuzeyde bir şehirdir."

Çeviri:It is a city in the north.

4 yıl önce

14 Yorum


kbrazl
kbrazl

Burda neden the koymamız gerekti bi türlü anlayamıyorum

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yön belirtirken her zaman kullanılır. "on the right", "in the south" vs gibi.

4 yıl önce

MetinErtop

Town kasaba değilmi şehir city değil mi

3 yıl önce

StellaMerlo

Evet. Zaten çeviride de aynı anlamda geçiyor.Neyi sormak istediniz?

1 yıl önce

MelihFenma

it's a city at north niye olmuyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

niyesi yok, edatların çoğunun kuralı var ve burada at değil in kullanılır

4 yıl önce

cronychucky

In yerine on da kullanilamazmiydi

4 yıl önce

c.e.m.1984

Almanya kuzeydedir örneğinde to vardı burda neden in

3 yıl önce

AliTaskoparan

'to' da kabul ediliyor.

3 yıl önce

kozkaptan

Nicin on olmadi

4 yıl önce

Mehmet940

İn yerine to olurmuydu

3 yıl önce

AliTaskoparan

Oluyor

3 yıl önce

H___CAN

Ne zaman in ne zaman on ne zaman at bi de bunu çözsem

2 yıl önce

Rftyklmz
Rftyklmz

THE NORTH REMEMBERS

2 yıl önce