Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O buradan uzak mı?"

Çeviri:Is it far from here?

4 yıl önce

22 Yorum


keremciu

Is it away from here? Dedim ama kabul etmedi

4 yıl önce

1180582799

bende öyle yaptım

1 yıl önce

ErdiTartar

aynen away i neden kabul etmiyor?

4 yıl önce

HiCCuPq

away kabul edilebilir

4 yıl önce

aybukeavkar

Neden away kullanilmiyor?

3 yıl önce

MuratBicer

Ben de away dedim, bence bi hata yok. keşke bilen birisi bir aciklama yapsa.

3 yıl önce

cihatvar

far away birlikte kullanilabilir mi? kullanilabilirse nasil bir anlam kazanmis olur?

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"far away" olabilir ama sadece "away" olmaz.

2 yıl önce

Sezerlteki

Far from here ile far away from here arasinda fark var mi?

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

yok

2 yıl önce

osenturk

İs it away from here neden kabul edilmedi cevap lütfen

2 yıl önce

asl490642

Is it away from here? neden kabul etmiyor

1 yıl önce

Zennurzen

From olan -dan eki ve of olan -dan eki arasındaki farki anlatsin biri

6 ay önce

_CanerOzdemir_

Aciklamasi yok rapor edin.

3 yıl önce

egeninefesi03

Is it far away to here yazdım o buraya uzakmi yanlis mı

2 yıl önce

Velikarak

far= uzak, away =uzak iki tane zarf yan yana kullanılamaz. Cümlede anlam bozukluğu olduğundan. is it far from here? O, buradan uzak mı? manasına, is it far, away from here? olması durumunda, O, buradan uzak uzak mı? gibi anlam katacağından cümle yapısı bozulacaktır.

2 yıl önce

qwertyali

onu demiyoruz far yerine away desek olmuyor mu ikiside uzak demek

2 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

maalesef

2 yıl önce

cagripnr

is it far then here olmaz mı?

2 yıl önce

HuseyinSUU

Ben de bu şekilde yaptım ama kabul etmedim şimdi raporladım. Umarım düzeltirler çünkü onlardaki erkek veya kadın için kullanılan "he, she" bizde her türlü "O" olarak çevriliyor. Bu yüzden benim yazdığım da doğru kabul edilmeli bence.

6 ay önce

HuseyinSUU

Yani "Is it far from here" yaptım. Sizin yazdığınız apayrı bir yanlış.

6 ay önce

Safa195046

Is he far here ? dedim kabul etmedi."buradan" in karsiligi hem here hem de from here demis ama here i kabul etmedi

1 yıl önce