1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O buradan uzak mı?"

"O buradan uzak mı?"

Çeviri:Is it far from here?

February 6, 2014

25 Yorum

Konu önem sırasına göre

keremciu

Is it away from here? Dedim ama kabul etmedi

May 18, 2014

Fly_You_Fools

Nasıl açıklayabilirim bilmiyorum ama denemeye çalışacağım. "far" biraz daha uzaklık ölçüsü gibi düşünün; "O buradan ne kadar uzak?- Is it far from here?". "away" ise "uzakta bir yer" gibi düşünün. "O onu uzağa götürür.-He takes it away.". Kelime anlamları olarak bakarsanız ikisi de "uzak" anlamında ama kullanımda böyle bir farkı var, şu ana kadar öğrendiğim kadarıyla.

November 26, 2018

1180582799

bende öyle yaptım

August 31, 2016

ErdiTartar

aynen away i neden kabul etmiyor?

May 21, 2014

HiCCuPq

away kabul edilebilir

June 24, 2014

aybukeavkar

Neden away kullanilmiyor?

November 3, 2014

MuratBicer

Ben de away dedim, bence bi hata yok. keşke bilen birisi bir aciklama yapsa.

February 9, 2015

cihatvar

far away birlikte kullanilabilir mi? kullanilabilirse nasil bir anlam kazanmis olur?

September 11, 2014

jzlcdh

"far away" olabilir ama sadece "away" olmaz.

October 10, 2015

Sezerlteki

Far from here ile far away from here arasinda fark var mi?

October 23, 2014

jzlcdh

yok

October 10, 2015

osenturk

İs it away from here neden kabul edilmedi cevap lütfen

March 26, 2016

asl490642

Is it away from here? neden kabul etmiyor

February 18, 2017

_CanerOzdemir_

Aciklamasi yok rapor edin.

February 19, 2015

egeninefesi03

Is it far away to here yazdım o buraya uzakmi yanlis mı

October 25, 2015

Velikarak

far= uzak, away =uzak iki tane zarf yan yana kullanılamaz. Cümlede anlam bozukluğu olduğundan. is it far from here? O, buradan uzak mı? manasına, is it far, away from here? olması durumunda, O, buradan uzak uzak mı? gibi anlam katacağından cümle yapısı bozulacaktır.

February 20, 2016

qwertyali

onu demiyoruz far yerine away desek olmuyor mu ikiside uzak demek

August 8, 2016

jzlcdh

maalesef

October 26, 2015

cagripnr

is it far then here olmaz mı?

May 9, 2016

HuseyinSUU

Ben de bu şekilde yaptım ama kabul etmedim şimdi raporladım. Umarım düzeltirler çünkü onlardaki erkek veya kadın için kullanılan "he, she" bizde her türlü "O" olarak çevriliyor. Bu yüzden benim yazdığım da doğru kabul edilmeli bence.

February 10, 2018

HuseyinSUU

Yani "Is it far from here" yaptım. Sizin yazdığınız apayrı bir yanlış.

February 10, 2018

Safa195046

Is he far here ? dedim kabul etmedi."buradan" in karsiligi hem here hem de from here demis ama here i kabul etmedi

July 15, 2017

Zennurzen

From olan -dan eki ve of olan -dan eki arasındaki farki anlatsin biri

February 12, 2018

CilginBisey

From' u neden kullandık. Biri açıklayabilir mi lütfen :/

June 6, 2019

Lale188

bu cümleyi sevdim kısa ve işe yarar..

July 24, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.