A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The boy has lunch."

Fordítás:A fiú ebédel.

-1
4 éve

17 hozzászólás


saxo75

a "has"-től lesz az ebédből ebédel?

3
Válasz4 éve

radnaitomi

Az angolban jónéhány esetben a have+főnév szerkezetet használjuk arra, amit magyarban inkább simán az igével fejezünk ki.

  • Have lunch - ebédel

  • He is having a shower - zuhanyzik

  • I will have breakfast with you - Veled fogok reggelizni.

29
Válasz4 éve

EditMszros

Köszönjük a sok segítséget!

0
Válasz3 éve

karak74
  1. én teljesen kezdő vagyok. 2 Ha a szerkezet szabálykövető, akkor saxo75-tel értek egyet. 3 Ha rendhagyó esettel van dolgunk (és így akár igaza is lehet radnaitominak) akkor légyszi ne egy full kezdő szintre tegyenek már be ilyet, mert csak összezavarnak! 4 igenis jelentem (KornelKalmar)!
0
Válasz2 éve

Interix

igen

0
Válasz1 éve

dorlili

En se ertem pedig New Yorkban születtem tehat angol vagyok e s csak töröm a hungaryt valaki meg mondja nekem hogy hogy irjak magyarul a hungaryt?Elore is koszi!Puszi!

-1
Válasz3 éve

hniki9

Azt írtam h. ebédje van és hibásnak vette, úgy h. van ebédje-re javította ki. :/

1
Válasz4 éve

AuroraBerkes72

Nálam sem fogadta el ,hogy a fiú ebédje :-(

1
Válasz3 éve

Blasko_Zsofia

Én azt írtam; a fiúnak van ebédje. Elfogadta.

1
Válasz4 éve

KornelKalmar

Jelentsd ha úgy gondolod

0
Válasz4 éve

Fishy28

Nekem ezt is elfogadta "fiunak ebedje van"

0
Válasz4 éve

AuroraBerkes72

Nem értem,ha magyarosítani akarom,h csak a fiú ebédje azt nem fogadja el,pedig én is gondolkoztam,h tegyem -e közé a vant....

0
Válasz3 éve

ZsoltGspr2

Minden esetre furi...

0
Válasz3 éve

aron.lol

azt hogy a fiu ebedel azt biztos elfogadja:D

0
Válasz2 éve

Andrs486369

Szerintem másképp is megadhatták volna.

0
Válasz1 éve

TthZsuzsi3

Eddig nem volt az ebéd szó! Vagy igen?

0
Válasz1 éve

RobertBetak

Mi a különbség: has lunch, eats lunch?

0
Válasz3 hónapja

Kapcsolódó fórumok