"Know that I love you!"

Fordítás:Tudd, hogy szeretlek!

4 éve

27 hozzászólás


sg135797

"love" szó jelentése nem csak a "szeretlek", hanem az "imádlak" magyar szó is. Tehát véleményem szerint nem hibás, ha azt írom, hogy "imádlak téged"

4 éve

Rebeka9815

De,kivéve ha Istennek mondod.

4 éve

PardiZsolt

I like your answer:'God' !

2 hónapja

radnaitomi

Nem hibás, jó lenne, ha elfogadná a Duo is. Ha nem teszi, jelentsd!

4 éve

LightmanHUN

Ha nem írtad elé a 'Tudd, hogy' részt, így is hibás

4 éve

Sutus

Én azt inkább "adore"-ral mondanám, bár nyilván árnyalatnyi különbség van köztük.

4 éve

wiwiiiiih

ha úgy kezdődik a mondat hogy know alany nélkül akkor az miért nem jó, hogy tudom hogy szeretlek?

4 éve

radnaitomi

Mert az angolban mindig ki van téve az alany, kivétel pont a felszólítás második személyben. Vagyis a 'tudom hogy szeretlek' úgy lenne, hogy 'I know that I love you'. Az alany nélküli szerkezet miatt lesz angolul felszólító.

4 éve

Szultana

"Tudod, hogy szeretlek" -ezt írtam. Nem értem miben rejlik a különbség. Kérlek Tomi magyarázd el, ha lehet! Kezdő vagyok és csak itt tanulok. Köszi.

4 éve

rock4ever

you know - tudod -> kijelentő mód (kell a you, mert az a mondat alanya) Do you know - tudod? -> kérdő mód (kell a do segédige és a you is) you do not know - nem tudod -> tagadó mód (kell a do segédige + a not a tagadáshoz, és a you is kell a mondatba) know - tudd -> felszólító mód (itt nem kell a you, az angolban a felszólító mód E/2 és TSZ/2-ben az ige szótári alakja)

4 éve

Szultana

Nagyon köszönöm az aprólékos, precíz magyarázatot. Így már értem. :)

4 éve

wiwiiiiih

Köszönöm a segítséget :)

4 éve

radnaitomi

Szívesen! :)

4 éve

SelmecziMe

Én is fennakadtam, aztán rájödtem, h az alanytalan momdat felszólítást jelenthet... Vagy vlmi ilyesmi

4 éve

LiliMller

Átmentünk ponyvaregénybe :) komolyan, csak nekem tűnk fel, milyen lírai időnként a program? Pl.: No, no, no! Olyan jól szórakozom ezeken! :)

4 éve

fotos64

Just love erősebb...

4 éve

MackGabor

másodjára írom azt hogy "no that i love you" :D :D

4 éve

tunde.kova3

Én is így jártam :)

4 éve

hujna

Nagyon szép mondat♥♡

4 éve

aniko.paul

Jo volt a válaszom

4 éve

kakao123

Mert nem jò az hogy: tudd, h szeretlek

3 éve

JanosGrenc

a know,akár hogyan figyelem,bárhogy hegyezem, no-nak hangzik

5 hónapja

JanosGrenc

csak azért írtam helyesen mert már láttam a helyes megoldást,de számomra a k hang továbbra sem hallható a know szónál

5 hónapja

Sutus

Es ez igy van rendjen, ott semmifele k-t nem is kell hallani. :)

5 hónapja

Zsoleszz

Tudod hogy szeretlek elfogadta de félregépeléssel közbe a know lehet tudod is nem?

2 hónapja

maria.deme2

Tudod hogy szeretlek téged az miért nem jó?szerintem ez is ugyan az

4 éve

Szultana

Ez a mondat felszólító módban van, ezért nem jó amit írtál. Olvass vissza és megérted te is. :) Jó tanulást kívánok!

4 éve

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.