"Know that I love you!"

Fordítás:Tudd, hogy szeretlek!

February 6, 2014

25 hozzászólás


sg135797

"love" szó jelentése nem csak a "szeretlek", hanem az "imádlak" magyar szó is. Tehát véleményem szerint nem hibás, ha azt írom, hogy "imádlak téged"

February 6, 2014

Rebeka9815

De,kivéve ha Istennek mondod.

June 20, 2014

PardiZsolt

I like your answer:'God' !

October 4, 2018

radnaitomi

Nem hibás, jó lenne, ha elfogadná a Duo is. Ha nem teszi, jelentsd!

February 6, 2014

LightmanHUN

Ha nem írtad elé a 'Tudd, hogy' részt, így is hibás

February 26, 2014

Sutus

Én azt inkább "adore"-ral mondanám, bár nyilván árnyalatnyi különbség van köztük.

July 2, 2014

wiwiiiiih

ha úgy kezdődik a mondat hogy know alany nélkül akkor az miért nem jó, hogy tudom hogy szeretlek?

February 26, 2014

radnaitomi

Mert az angolban mindig ki van téve az alany, kivétel pont a felszólítás második személyben. Vagyis a 'tudom hogy szeretlek' úgy lenne, hogy 'I know that I love you'. Az alany nélküli szerkezet miatt lesz angolul felszólító.

February 26, 2014

Szultana

"Tudod, hogy szeretlek" -ezt írtam. Nem értem miben rejlik a különbség. Kérlek Tomi magyarázd el, ha lehet! Kezdő vagyok és csak itt tanulok. Köszi.

April 9, 2014

rock4ever

you know - tudod -> kijelentő mód (kell a you, mert az a mondat alanya) Do you know - tudod? -> kérdő mód (kell a do segédige és a you is) you do not know - nem tudod -> tagadó mód (kell a do segédige + a not a tagadáshoz, és a you is kell a mondatba) know - tudd -> felszólító mód (itt nem kell a you, az angolban a felszólító mód E/2 és TSZ/2-ben az ige szótári alakja)

April 21, 2014

Szultana

Nagyon köszönöm az aprólékos, precíz magyarázatot. Így már értem. :)

April 21, 2014

wiwiiiiih

Köszönöm a segítséget :)

February 26, 2014

radnaitomi

Szívesen! :)

February 26, 2014

SelmecziMe

Én is fennakadtam, aztán rájödtem, h az alanytalan momdat felszólítást jelenthet... Vagy vlmi ilyesmi

August 11, 2014

LiliMller

Átmentünk ponyvaregénybe :) komolyan, csak nekem tűnk fel, milyen lírai időnként a program? Pl.: No, no, no! Olyan jól szórakozom ezeken! :)

March 23, 2014

fotos64

Just love erősebb...

February 19, 2014

MackGabor

másodjára írom azt hogy "no that i love you" :D :D

March 28, 2014

tunde.kova3

Én is így jártam :)

August 28, 2014

hujna

Nagyon szép mondat♥♡

June 18, 2014

aniko.paul

Jo volt a válaszom

June 25, 2014

kakao123

Mert nem jò az hogy: tudd, h szeretlek

February 13, 2015

JanosGrenc

a know,akár hogyan figyelem,bárhogy hegyezem, no-nak hangzik

June 23, 2018

JanosGrenc

csak azért írtam helyesen mert már láttam a helyes megoldást,de számomra a k hang továbbra sem hallható a know szónál

June 23, 2018

Sutus

Es ez igy van rendjen, ott semmifele k-t nem is kell hallani. :)

June 24, 2018

Zsoleszz

Tudod hogy szeretlek elfogadta de félregépeléssel közbe a know lehet tudod is nem?

October 1, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.