Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"It is definitely not the same."

Çeviri:O kesinlikle aynı değil.

4 yıl önce

24 Yorum


ygzylmz

Bu cümlede ''definitely'' kelimesini ''not'' dan sonra getirirsek gramer olarak hata mı yapmış oluruz? Yani: ''It is not definitely the same.''

4 yıl önce

EMRULLAHEN2

bence hayir

11 ay önce

serhatkara2

o kesinlikle benzer değil demek aynı şey değilmi

4 yıl önce

DeryaPolat34

Benzer ve aynı kelimeleri Türkçede de aynı değildir. Same or similar . Aynı ya da benzer.

1 yıl önce

kablll

"Same"den önce neden "the" kullanılıyor?

4 yıl önce

KamilAkkay

Çünkü bilinen, belirli bir şeyden bahsediyor

10 ay önce

vvsey
vvsey

Bu kesinlikle aynı değil. "Bu" neden yanlış?

3 yıl önce

Ceylinhatuk

Çünkü "it" kelimesi "o" anlamına gelir.

2 yıl önce

R.Corleone

it isn't definitely the same... de olabilir...

3 yıl önce

juststyles02

''it is absolutely not the same.'' desek aynı anlamda mı olurlar

2 yıl önce

DeryaPolat34

Yes same

1 yıl önce

htdevo
htdevo

"It is...": "O kesinlikle aynısı değil" veya "They are...":"Onlar kesinlikle aynı degil" uygun mudur.

4 yıl önce

Ahmistat

neden "it is" sadece "o" anlamına geliyor? "Bu" da diyebiliriz bence.

3 yıl önce

hasrret

o yerine bu dersek hata mı olur

3 yıl önce

DeryaPolat34

It demek "o" this demek "bu" yani it yazısını çevirirken bu derseniz yanlış olur.

1 yıl önce

Eser_Mehmet

Evet not is den sonra gelse olur muydu?

4 yıl önce

eda_yildiz

kesin olarak yerine tam olarak kullanılamaz mı?

3 yıl önce

mehmetgoksu73

neden yanlış anlayamadım

3 yıl önce

arconix
arconix

"Absolutely" de kullanabilir miyiz?

2 yıl önce

Someone74

Absolutely, tümüyle tamamıyla anlamındadır. Definitely ise kesinlikle, kuşkusuz anlamındadır.

You are absolutely right ....... Tamamıyla (completely) haklı olduğunu vurgular. You are definitely right......... Şüphesiz (without doubt) haklı olduğunu vurgular.

Ayrıca "absolutely" konuşma dilinde de kullanılır. A: "Are you sure you can come ?" B: "Absolutely!" Konuşma dilinde pozitif bir anlamı vardır.

1 yıl önce

ahmedgunduzalp

İyi de hani zamirler sona gelirdi

2 yıl önce

DeryaPolat34

Zamirler sadece sona gelmezler. Şahıs ismi ya da zamirinden sonra da gelebilir. Ahmed always speaks english. Gibi. Sonu ly ile bitenler genelde sona da gelebiliyor. You speak slowly. Lütfen yavaş konuş.

1 yıl önce

Velikaraki

definitely teriminin İngilizce Türkçe sözlükte anlamı kesinlikle Tom bir sonraki hafta sonu kesinlikle Mary'yi ziyarete gitmeli. - Tom should definitely go visit Mary next weekend. Tom Mary'nin kesinlikle işi kabul etmeyeceğini söylüyor. - Tom says that Mary definitely won't accept the job. kesin olarak ne olursa olsun kaçınılmazca mutlak surette kuşkusuz açıkça tamamen elbette z. kesinlikle mutlaka yüzde yüz

3 ay önce

gamzeuak1

"Same"den once neden"the kullanılmış

2 ay önce