"Mamy białego kota."

Tłumaczenie:We have a white cat.

2 lata temu

16 komentarzy


Agnieszka624043

mi tez nie uznaje odpiwiedzi nie moge przejsc dalej

1 rok temu

Natalia748336

Oco wam chodzi? O tą gre?
Bo jak tak to dla mnie bardzo fajna ale sie nie wtrącam

1 rok temu

banan920955

Nie uznaje mi odpowiedzi

11 miesięcy temu

Pyro1337

Nie uznaje mi odpowiedzi a dobrze zaznaczylem

1 rok temu

agattam2004

może zaznaczyłeś jedną odpowiedź, a nie dwie i dla tego ci nie uznało bo w poleceniu jest ,,zaznacz WSZYSTKIE poprawne odpowiedzi" ;)

1 rok temu

Gimbownicy

mi tez

1 rok temu

sylwia792113

Co jest

1 rok temu

Supijulka

O co z tym chodzi?

1 rok temu

Xxkazmierc

Zadna opowiedz nie poprawna

2 lata temu

ArturZyzdo

Niech sie zastanowią ci co piszą tą aplikację bo zadnej odpowiedzi nie uznaje

2 lata temu

agattam2004

może nie wszystkie poprawne zaznaczyłeś dlatego jest źle,bo tam jest napisane zaznacz WSZYSTKIE poprawne odpowiedzi ;)

1 rok temu

wojtek794375

XD

6 miesięcy temu

Aleksandra151949

Zadna odpowiedz nie jest wyswietlana jako porawna

2 lata temu

KarolWaszk1

Zacina sie, nmg wybrac zadnej odpowiedzi

2 lata temu

KrzysiekTo7

Co to kurwa jest nie uznaje mi odpowiedzi niech ktoś pomoże.dajcie lika będzie mi miło.

1 rok temu

Eryk195421

Ile ty masz lat debilu rozklapciały

3 miesiące temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.