"Mamy białego kota."

Tłumaczenie:We have a white cat.

2 lata temu

13 komentarzy


Agnieszka624043

mi tez nie uznaje odpiwiedzi nie moge przejsc dalej

1 rok temu

Natalia748336

Oco wam chodzi? O tą gre?
Bo jak tak to dla mnie bardzo fajna ale sie nie wtrącam

1 rok temu

banan920955

Nie uznaje mi odpowiedzi

1 rok temu

Pyro1337

Nie uznaje mi odpowiedzi a dobrze zaznaczylem

2 lata temu

AgattaM2004

może zaznaczyłeś jedną odpowiedź, a nie dwie i dla tego ci nie uznało bo w poleceniu jest ,,zaznacz WSZYSTKIE poprawne odpowiedzi" ;)

2 lata temu

Gimbownicy

mi tez

1 rok temu

sylwia792113

Co jest

1 rok temu

Supijulka

O co z tym chodzi?

1 rok temu

Xxkazmierc

Zadna opowiedz nie poprawna

2 lata temu

ArturZyzdo

Niech sie zastanowią ci co piszą tą aplikację bo zadnej odpowiedzi nie uznaje

2 lata temu

AgattaM2004

może nie wszystkie poprawne zaznaczyłeś dlatego jest źle,bo tam jest napisane zaznacz WSZYSTKIE poprawne odpowiedzi ;)

2 lata temu

wojtek794375

XD

9 miesięcy temu

Agata770734

Dlaczego raz podaję a White Cat, a czasami the White Cat.?

2 miesiące temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.