A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The boys eat apples."

Fordítás:A fiúk almát esznek.

4 éve

11 hozzászólás


Kaszi0913

apples. Nem almák? Nem többes szám?

4 éve

radnaitomi

A magyar mondat sugallja, hogy valószínűleg többet. Ha belegondolsz, amikor több fiú eszik, mondjuk mindegyikük egy-egy sajtá almát, akkor is úgy mondjuk: 'A fiúk almát esznek' (Mondhatjuk máshogy is, de így is helyes.)

Ehhez képest angolban ez az 'egyszerűsítés' nem működik, mindenképp többesszámban kell az 'apple'.

Vagyis a fenti magyar mondatnak ('A fiúk almát esznek') az helyes angol megfelelője, hogy 'The boys eat apples.'

Persze emelett el kell fogadnia helyesnek azt is, hogy 'A fiúk almákat esznek.'

4 éve

KrolyForr

Ja nem az?

1 hónapja

ratkaykitti

Bakker úgy ejti ki az apples -t h nm is tudom utánozni...

3 éve

koriikaa

Amugy ja meg masokat is :-) --^^

3 éve

balazs.baj

Tehát akkor almàkat esznek és nem többen egyet.

3 éve

Krikocka

Igen T_T

2 éve

Sisyphus724125

Apples? Akkor almákat!!!

1 éve

BarniMano

Rosszul mondtam,de elfogadta!

2 éve

BlankaPaula

f

1 éve

Geri493767

Apples az almákat de itt csak alma van. Gondoljatok bele sok gyerek eszik egy almát!

5 hónapja