A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"What are the directions?"

Fordítás:Mik az irányok?

4 éve

8 hozzászólás


ztemes

Mik az utasítások? így nem jó?

4 éve

DininDoUrden

Ugyanezt kérdezem én is. Másik kérdés: Life is hard -nál miért csak az élet kemény az elfogadott fordítás? az élet nehéz pedig nem.

Határozottan rossz, hogy a teszteket ilyeneken bukom el, és az előző teszt el is tűnt a harmadik próbálkozás után...

4 éve

Ibshow
Ibshow

Life is hard mondatot én is bejelentettem...

4 éve

Ibshow
Ibshow

Szerintem a "directions" az nem jelent utasításokat, csak "s" nélkül jelent utasítást.

4 éve

ztemes

Egy online szótárban találtam: directions: (plural noun) instructions, rules, information, plan, briefing, regulations, recommendations, indication, guidelines, guidance Don't throw away the directions until we've finished cooking

4 éve

Ibshow
Ibshow

Akkor meggyőztél, köszi! Az ilyenek maradnak meg a legjobban! ;)

4 éve

ztemes

Igen, sokszor én is olyan jelentésekre bukkanok, amit még soha nem hallottam. Ez a jó abban, ha az ember használja a nyelvet, nem csak hallja. :)

4 éve

SZUSZI2015

Nem

7 hónapja