1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Hayır, iyi değilim."

"Hayır, iyi değilim."

Çeviri:No, I am not fine.

February 6, 2014

15 Yorum


aukenov.ay

No I am not good kabul edilir


HasanAkdik

I am not ok de kabul edilebilir aslinda


anadolubeyi

ben no I'm not fine yazdım yanlış dedi kendi doğrusunu gösterdi benimkiyle aynı


ERTURUL737992

No l am good da olmasi gerekmezmi


Duo8539

Genel de bazı kelimeler insan üstüdür yani insan da kullanılır mesela grand büyük demek ama insanlarda kullanılır bu cümle de de cevapa özgü kelime var ne mi işte:fine kullanılır ama okay yani tamam da olabilirdi


huseyin766119

İ am not fine diyince ayni seye gelmiyormu neden no diyoruz not zaten olumsuz eki

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.