1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Hayır, iyi değilim."

"Hayır, iyi değilim."

Çeviri:No, I am not fine.

February 6, 2014

76 Yorum


HasanAkdik

I am not ok de kabul edilebilir aslinda


TahaEnsarK

Başına "not" yazarsan eder benimkisini etti


ismail842556

No ı am not fine


YASER44

Gecmis olsun Duo


Rambey

Çünkü i am ok ben iyiyim anlamina da gelir


asli330923

evet bende oyle yazdim canim


nazmiye721724

Ama niye kabul edilmiyp


Evlier

Ben yanlışlıkla yanlış yaptim yaa


nazmiye721724

Bendee ama yanlış yapsak bile hala bişeyler öğreniyoruz


papat_ya

ben doğru bildim.


anadolubeyi

ben no I'm not fine yazdım yanlış dedi kendi doğrusunu gösterdi benimkiyle aynı


fisun250506

Bana da aynisini yapiyor


eren766559

Bende de aynısı oldu


aukenov.ay

No I am not good kabul edilir


Evlier

Ben yanlışlıkla yanlış yaptim ama yaa


merve.sarp

Neden doğru cevabı kabul etmiyor yaa


islam326921

I am not fine . İyi değilim. Yazdım kabul etmedi . No ı am not fine . Hayır iyi değilim .den ne farkı var.biri bize iyi misin diye sorduğu zaman . Hayır iyi değilim ile sadece iyi değilim in ne farkı var anlayamadım


ElifBeyza753402

Arkadaşlar,Hayır iyi değilim No, not fine v.b şekilde yazılmaz.No,I am not fine diye yazılır.Bu yorum size faydalı oldu mu?


ERTURUL737992

No l am good da olmasi gerekmezmi


Bety_Asly

Genel de bazı kelimeler insan üstüdür yani insan da kullanılır mesela grand büyük demek ama insanlarda kullanılır bu cümle de de cevapa özgü kelime var ne mi işte:fine kullanılır ama okay yani tamam da olabilirdi


bora668249

Özne eklenmemis


aligozlukcu

Yanlış bildim yaaa


enes127586

❤❤ not yerinw nor yazmışım tü


WhiteRose670110

Nasıl söylüyo öyle yapmalıyız yani!!!


TlayArsoy

I am not fine yazdım hatalı yazdı baktım doğrusuda aynen bōyle


tuana348324

No,I am not nices olmalı


HandanGurs1

Dogru yazdim.niye kabul etmedi


ZehraErdem9

La doğruyu yapınca yanlış diyi yanlış yapınca yanlış diyi


RkenJn

Neden olmiyor doğru yazıyorum hala yanlı diyor


Elifzkan567387

herşeyi bidim bunu bilemedim yahu neyse


Queen409477

No l am not fjne yaziyom olmuyoo


ismail842556

Biliyordum ama kazayla basmış oldum


ismail842556

Kazayla parmağım değdi.Aslinda doğru cevabı biliyordum.


ismail842556

No ı am not fıne


ismail842556

In fact ı was know the answer,but ı touched wrong


sevda111323

Ben dogru yaptim olmadi


SNEM617832

Ben NO,I'M NOT WELL yazdim kabul etti☺️


ranakonu2807

I am not nice da. Hayır ben iyi değilim demek çünkü fine nice well aynı anlama geliyor


Ahmed433313

Offfffffff cok kotu uygulama


Elijah951435

Bu olmuyor l harfi çıkıyo ne yapmamızı bekliyorsunuz acaba türkçede olmayan bir harfi üretmemizi falan mı bekliyorsunuz .


SelenRengi

Olmuyo doğru yaptim iki kere yanliş yaziyo


elvinaydn2

Cok saçma cümlede ben demiyo


melike448

Tamam canım ben şimdi


Tomizz98

Nat la no nun farki ne?


YunisMamed1

Abi doru bildim falan yok yazın ya beyninizi çalıştırın hadi çalıştıralım Türkiye Azerbaycan


YusufGlay

Ya benim yazdığinla tek fark not


zeynepmutl127985

Kaç kaç kez bilemedim ne kadar beceriksizim


Fidan788866

Bende l bundan yokki o yuzden yazamiyorum


Elif826420

I am not fine= İyi değilim {Ben}


Elif826420

I am= Ben I am fine = Ben iyiyim I am good= Ben iyiyim I am not well= Ben iyiyim I am sorry= Ben üzgünum I am sad = Ben üzgünüm I am not fine = Ben iyi değilim I am * not* sorry = Ben üzgün değilim

<h1>Eğer başka sorularınız olursa cevaplamaya hazırım. Aşağıya yorumunuzu bırakabilirsiniz..</h1>

jisoorosebella

I am not good niye olmadı ??


AZERBAIJAN555

BEN AZƏRBAYCANDAN. LÜTFEN BENİ TAKİP EDİN. I AM FROM AZERBAİJAN. PLEASE FOLLOW ME


diren995642

Bana ne siliceğim her şeyi yalnış sayıyor doğru yapsam ne yine de yalnış sayıyor


Sertap977481

Cevabı doğru yazıyorum yanlış kabul edip doğru cevabı yazdığım cevap olarak gösteriyor


Sertap977481

Cevabı doğru yazıyorum yanlış kabul edip doğru cevabı yazdığım cevap olarak gösteriyor


ilknur266917

Gösterdiği gibi yazıyorum noktasına kadar kabul etmiyor


blordKral

Ben doğru yazdığım halde kabul etmedi galiba , atmadım


AselGl

Yanlislikla tamama basmustim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.