A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The week ends tomorrow."

Fordítás:A hét holnap ér véget.

0
4 éve

13 hozzászólás


Rolfenrad

Sziasztok. Ezt miért nem fogadja el a rendszer? "Holnap véget ér a hét"

4
Válasz4 éve

szekeres.b

Jelentsd

1
Válasz4 éve

LajosVeres1

Már elfogadja!

1
Válasz4 éve

ZnDogi

Jelentsd.Amúgy egyetértek remélem a szerkesztik még az alkalmzást.

0
Válasz1 éve

kivancs77

szerintem is jó Rolfenrad, minthogy azt sem értem mi a különbség a befejeződik, vagy a fejeződik be között a fordításban?! :)

1
Válasz4 éve

Guzmotm

"A hét vége holnap van" szerintetek jó? Nem fogadja el, de szerintem jónak kellene lennie.

0
Válasz4 éve

aptg.gabi

Lehet, hogy már tudod a választ, de a te mondatod így nézne ki: "The weekend is tomorrow."

0
Válasz4 éve

Guzmotm

Nem, nem tudtam a választ, köszönöm szépen, így már értem. Kösziiiii

0
Válasz4 éve

aptg.gabi

nincs mit! :)

0
Válasz4 éve

BencsikVik1

Holnap hétvége- miiiert nem jooo

0
Válasz3 éve

LightmanHUN

Mert a 'hétvége/weekend' és a 'hét vége/end of the week' nem ugyan azt jelenti.

1
Válasz3 éve

Gabriella552616

'A hétnek holnap vége' miért nem jó?

0
Válasz2 éve

CsabaGeszt

"A hétnek holnap vége."Ezt elfogadta, skacok!

0
Válasz2 éve