"My clothes"

Fordítás:A ruhám

February 6, 2014

10 hozzászólás


darvaslevi

Ide jöttünk angolt tanulni de ehelyett okoskodunk kritizaljuk a programot és a fejlesztokek, holott hálásak kellene legyünk a remek ingyenes programért.

April 2, 2014

Tutika91

Teljesen igaz, és ha egyszer angliába megyünk nagyon nagy segítség lesz ez nekünk

June 6, 2016

BaluKC

Ez nem csak Angliában, hanem a világon bárhol, mert a magyarokon kívűl szinte mindenhol beszélnek az emberek angolul :-)

June 20, 2019

Harga

"a magyarokon kívűl szinte mindenhol" ?????????? A magyarokon kívül szinte mindenki.. Vagy. Magyarországon kívül szinte mindenhol... De szerintem egyik sem igaz.

June 20, 2019

nemo0211

2 fele ember van!!! Aki kritizal...es aki fejleszt.

December 5, 2018

patrik31

Jó az, hogy "Az én ruhám"

August 24, 2014

palviki28

Ez a világ legjobb tanára

January 1, 2015

alberti79

Clothes mindig többes számban használják?

November 12, 2017

nemo0211

Yeah! Es a nadragot is :D

December 5, 2018

harmzsuzaa

clothe egyes számban ige

April 6, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.