"My clothes"

Fordítás:A ruhám

February 6, 2014

14 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


darvaslevi

Ide jöttünk angolt tanulni de ehelyett okoskodunk kritizaljuk a programot és a fejlesztokek, holott hálásak kellene legyünk a remek ingyenes programért.


nemo0211

2 fele ember van!!! Aki kritizal...es aki fejleszt.


Tutika91

Teljesen igaz, és ha egyszer angliába megyünk nagyon nagy segítség lesz ez nekünk


johalasz46

Mindenki így kezdte ! Meg kell szokni, hogy ez program, mint egy automata. Tanulunk, tanítjuk, közben egymást is...Jelenteni a hibákat, visszajelzik, ha elfogadják, csak lassan. Sokan vagyunk, sok tévedéssel. Régebbi hibáimat én is folyamatosan törlöm...- 2021.01.


BaluKC

Ez nem csak Angliában, hanem a világon bárhol, mert a magyarokon kívűl szinte mindenhol beszélnek az emberek angolul :-)


Harga

"a magyarokon kívűl szinte mindenhol" ?????????? A magyarokon kívül szinte mindenki.. Vagy. Magyarországon kívül szinte mindenhol... De szerintem egyik sem igaz.


patrik31

Jó az, hogy "Az én ruhám"


palviki28

Ez a világ legjobb tanára


alberti79

Clothes mindig többes számban használják?


nemo0211

Yeah! Es a nadragot is :D


54ny7

én ruhám nem jó


SmuelSoma

Ez többesszám.


Anna926747

Hiba!: többes szám! " a ruháim" a helyes válasu


DenesIvant

A clothes az nem többesszámban van?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.