A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The turtles eat rice."

Fordítás:A teknősök rizst esznek.

4 éve

16 hozzászólás


Adamyn0

Nem mindegy, hogy a teknősök vagy a teknősbékák esznek rizst?

4 éve

Beni0111

Nekem elfogadta a teknőst.Akkor melyik a jó és melyik a rossz?

3 éve

marcell170894

Nem Mind1

1 hónapja

AnnabellaM1

Nem rizset? Mifelenk igy mondjak.

4 éve

Mabi77
Mabi77

Akkor rosszul mondják. Helyesen: rizst.

3 éve

halolo4

Valószínűleg ti mondjátok rosszul. Rizset. Ez a megfelelő. Viszont ahány ház, annyi szokás. Ha úgy mondjátok, bárhogy magyaráznánk is kiállnál a magad igaza mellett :)

1 éve

kftimcsi

De igen! Te legalább tudod a magyar nyelvet. A magyar nyelv kerüli a mássalhangzó torlódásokat, ezért kötőhangot használ: ezért lesz a "riszt" helyett a helyes a "riszet". A tűzre sem szént rakunk, hanem szenet! Akárcsak a vízt helyett a vizet isszuk meg.

4 éve

Mabi77
Mabi77

Látom, úgy érzed, nagyon okosat írtál. Hány millió ellenpéldát hozzak? (Csak példálózó jelleggel: kör, motor, kamion, sör, bor, uszály, tányér, kanyar, erkély, estély, volán, sámán, Kálmán, bálvány, állvány, cukrász, cipész, fodrász, halász).

1 éve

AndrsGyngy

már megint a rizs ...remélem nem nyersen eszik, mert akkor abba belepusztulnak, mint ahogy a madarak esetében írtam, felveszi a pocakjukban a vizet, és megduzzad, így durva szorulást okoz... Ezeknek mániájuk rizst etetni mindenféle állattal..

3 éve

Zitu2

Ennél a feladatnál jóvolt az hogy teknős,amikor az előzőnél pedig nem.Ez miértvan így?

2 éve

Ref257530

Igazából tényleg úgy lenne jó, hogy rizset, de ebben az esetben szerintem egy kivétellel állunk szemben. Nálunk úgy mondják, rizsát. De a fővárosban a helyi lakosok kiröhögtek, hogy így nem beszélünk. Mert az ember a rizst megeszi, a rizsa meg a mellébeszélés.

1 éve

Elnis9

Miért esznek a teknősök rizst? Egyáltalán kinek, és hogy jutott ez az eszébe?? Ilyen példamondatot... bearanyozza a napomat :D

1 éve

vivien30123

EZT SZTEM IS EL KÉNE FOGADNIA....JAVÍTANI KÉNE, EZ ÍGY NEM IGAZÁN MAGYAR FORDÍTÁS...

4 éve

hanika863578

Rizset nem rizst:@

2 éve

TthKristf11

A rizs jó

1 éve

KapszLesz

A baz.meg

6 hónapja