"Stop!"

Překlad:Stůj!

August 15, 2016

15 komentářů


[deaktivovaný uživatel]

    Slovo "zadrž" je špatně?


Maringa_CZ

    neuznalo mi to "Zastavit!"


Filomena.Prvni

    Jedná se o cvičení poslechové. Z poslechu želvího je šlyšet: "/stá/", a to jsem vskutku nevyluštila. Nemělo by být vysloveno i "p"?


Leonka564883

    Stop znamená jedině stůj.Jiný výraz použít nejde.Proto vám to neuznalo.


rychly

    Není to pravda. Stop neznamená "jedině stůj". Beru-li angl. "stop!" jako sloveso, tak má hned několik významů: přestat, zastavit (se), vypnout, skončit, přestat, ustat. Takže "Zastavit!" by to mělo vzít.


kacenka9

    "zastavit" je infinitiv. V AJ by tedy muselo být "to stop"


rychly

    Ano, to jsem si hned neuvědomil. Mně se ale jednalo prioritně o nepravdivý výrok "Stop znamená jedině stůj", aby to ostatní nemátlo.


jaruska12

    Proc mi to neuznalo Stůj!?


kacenka9

    Stuj je primo hlavni preklad, takze k neuznani neni duvod


Kofi168

    Zřejmě to musí mit ten vykřičník Stůj!


MartinKrivan

    Da se Stop prekladat i jako Zastav!. ?


Filomena.Prvni

    Dle mého názoru ano.


LucieAK

    Neuznalo mi to Stůj! I když to pak na to samé opravilo....


MariePevn

    Stop ale znamená také stůj. Proč ho tedy. Neuznává ?


Radimste

    Proč stůj je špatně

    Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.