1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The problem does not affect …

"The problem does not affect the whole system."

Překlad:Ten problém neovlivňuje celý systém.

August 15, 2016

22 komentářů


placak

Proc nemuze byt "Ten problem se nedotyka celeho systemu"?

November 23, 2016

Kristitsirk

Může být Problém neovlivňuje celý systém ?

August 15, 2016

widle

Může, doplnila jsem to.

August 15, 2016

333skpp333ss

Sorry neni doplneno

September 10, 2018

martin_142

Proč neuznává "TENTO problém nemá vliv na celý systém."?

September 25, 2016

widle

To by šlo, kdyby v zadání bylo "This problem..."

September 25, 2016

novotadam

Ta chyba neovlivňuje celý systém? To je takový rozdíl mezi chyba a problém?

October 1, 2016

widle

Já bych řekla, že v tom docela rozdíl je, i když někdy se to bude překrývat.

October 2, 2016

chocoalice

Proc nemuze byt "ten problem neovlivni cely system"?

October 30, 2016

widle

Protože to je budoucí čas, ale původní věta je v přítomném.

October 30, 2016

chocoalice

Je, aha. Moc dekuju. Hezky den. Alice.

October 31, 2016

TomMiksa

co takhle "tento problem nebude mit vliv na cely system"

February 28, 2017

widle

To máte ovšem v budoucím čase. Kdyby tam bylo "will not affect", tak by to odpovídalo.

February 28, 2017

TomMiksa

aha, rozumim, omlouvam se...

February 28, 2017

Radim256

Proč to uzná "ten problém nemá efekt na celý systém" a větu "ten problém není efektivní na celý systém" to neuzná? Děkuji.

June 12, 2017

widle

Protože jde opravdu o efekt/účinek a nikoliv efektivitu, to je něco jiného. (Efektivní znamená, že účelně využívá zdroje.)

June 12, 2017

Radim256

Chápu. Děkuji za odpověď.

June 12, 2017

Daku_

Je nějaká rozdíl mezi slovíčky affect a effect? Díky

July 11, 2017

widle
July 11, 2017

JanaHorackova

problém se nedotýká celého systému

August 11, 2017

Filomena.Prvni

Česky (hezky): Ten problém nemá žádný vliv na systém. Ten problém nemá na systém žádný vliv.

October 17, 2018

widle

Možná hezky, ale ten význam nesedí. Pokud neovlivňuje celý systém, tak pořád ještě může ovlivňovat některou jeho část.

October 17, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.