1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The problem does not affect …

"The problem does not affect the whole system."

Překlad:Ten problém neovlivňuje celý systém.

August 15, 2016

23 komentářů


placak

Proc nemuze byt "Ten problem se nedotyka celeho systemu"?


Kristitsirk

Může být Problém neovlivňuje celý systém ?


widle

Může, doplnila jsem to.


JanaHorackova

problém se nedotýká celého systému


martin_142

Proč neuznává "TENTO problém nemá vliv na celý systém."?


widle

To by šlo, kdyby v zadání bylo "This problem..."


novotadam

Ta chyba neovlivňuje celý systém? To je takový rozdíl mezi chyba a problém?


widle

Já bych řekla, že v tom docela rozdíl je, i když někdy se to bude překrývat.


chocoalice

Proc nemuze byt "ten problem neovlivni cely system"?


widle

Protože to je budoucí čas, ale původní věta je v přítomném.


chocoalice

Je, aha. Moc dekuju. Hezky den. Alice.


TomMiksa

co takhle "tento problem nebude mit vliv na cely system"


widle

To máte ovšem v budoucím čase. Kdyby tam bylo "will not affect", tak by to odpovídalo.


TomMiksa

aha, rozumim, omlouvam se...


Radim256

Proč to uzná "ten problém nemá efekt na celý systém" a větu "ten problém není efektivní na celý systém" to neuzná? Děkuji.


widle

Protože jde opravdu o efekt/účinek a nikoliv efektivitu, to je něco jiného. (Efektivní znamená, že účelně využívá zdroje.)


Radim256

Chápu. Děkuji za odpověď.


Daku_

Je nějaká rozdíl mezi slovíčky affect a effect? Díky


Filomena.Prvni

Česky (hezky): Ten problém nemá žádný vliv na systém. Ten problém nemá na systém žádný vliv.


widle

Možná hezky, ale ten význam nesedí. Pokud neovlivňuje celý systém, tak pořád ještě může ovlivňovat některou jeho část.


jenda48

"Ten problém nemá účinek na celý systém" To bere , OK.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.