Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Někdy s námi hraje."

Překlad:Sometimes he plays with us.

před 2 roky

7 komentářů


rudo43
rudo43

Sometimes she plays with us?

před 2 roky

widle
widle

Ano, i to je správná odpověď.

před 2 roky

ity762265

Proc mi neuzna překlad bez " he" ? Z vety nevyplyva jestli si s nami hraje on ,ona ,ono ...

před 9 měsíci

widle
widle

V angličtině se podmět nemůže vynechat. Takže věta funguje i s "he", i s "she", ale něco tam být musí.

před 9 měsíci

Janika506851

Proc nejde ever?

před 1 měsícem

widle
widle

Protože to neznamená někdy. Nedávala by ta věta moc smysl.

před 1 měsícem

JAROMRSUCH1

Neuznalo mi to Sometime he plays with us, proč?

před 1 týdnem