Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Někdy s námi hraje."

Překlad:Sometimes he plays with us.

před 2 roky

4 komentáře


ity762265

Proc mi neuzna překlad bez " he" ? Z vety nevyplyva jestli si s nami hraje on ,ona ,ono ...

před 7 měsíci

widle
widle

V angličtině se podmět nemůže vynechat. Takže věta funguje i s "he", i s "she", ale něco tam být musí.

před 7 měsíci

Janika506851

Proc nejde ever?

před 17 hodinami

widle
widle

Protože to neznamená někdy. Nedávala by ta věta moc smysl.

před 17 hodinami