"Někdy s námi hraje."

Překlad:Sometimes he plays with us.

před 2 roky

13 komentářů


rudo43
rudo43

Sometimes she plays with us?

před 2 roky

widle
widle

Ano, i to je správná odpověď.

před 2 roky

ity762265

Proc mi neuzna překlad bez " he" ? Z vety nevyplyva jestli si s nami hraje on ,ona ,ono ...

před 11 měsíci

widle
widle

V angličtině se podmět nemůže vynechat. Takže věta funguje i s "he", i s "she", ale něco tam být musí.

před 11 měsíci

Janika506851

Proc nejde ever?

před 4 měsíci

widle
widle

Protože to neznamená někdy. Nedávala by ta věta moc smysl.

před 4 měsíci

JAROMRSUCH1

Neuznalo mi to Sometime he plays with us, proč?

před 3 měsíci

kacenka9
kacenka9
Mod

Viz nize vysvetleni od widle.

před 1 měsícem

JanHenke3
JanHenke3

"Sometime" je špatně?

před 1 měsícem

widle
widle

Ano, je to špatně. "Sometime" znamená jednou, někdy v neurčitý okamžiku v budoucnu. Šlo by to použít třeba ve větě "He will play with us sometime" ve smyslu "Jednou si s námi zahraje".

před 1 měsícem

JanHenke3
JanHenke3

Díky!

před 1 měsícem

teta793549

Proc to neuzna He plays sometimes with us.

před 1 měsícem

widle
widle

Angličtina je mnohem přísnější na slovosled, tenhle použít nejde.

před 1 měsícem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.