"Wir mögen alle Katzen."

Çeviri:Bütün kedileri severiz.

August 15, 2016

6 Yorum


SarhatAram

Ben jede 'dede oldugu gibi alle ' dede aynı şey zanettim (jede = her jedes = (çoğul) her )

July 10, 2017

CnbrkArtn

alles ile alle nin farkı nedir

August 15, 2016

ibow0

alles=her şey alle=tüm,bütün

August 16, 2016

Tun914030

Aynen, kedileri... Dediginiz zaman is bitmistir.

June 10, 2017

Atilla761527

Bütün kedileri seviyoruz ' anlamı çıkartmak için cümle nasıl olmalı ¿

July 23, 2017

MuslumEsma

alle yada alles neye göre kullanılıyor anlama mi artikele mi bakalım

June 10, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.