1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Wir mögen alle Katzen."

"Wir mögen alle Katzen."

Çeviri:Bütün kedileri severiz.

August 15, 2016

6 Yorum


SarhatAram

Ben jede 'dede oldugu gibi alle ' dede aynı şey zanettim (jede = her jedes = (çoğul) her )


CnbrkArtn

alles ile alle nin farkı nedir


ibow0

alles=her şey alle=tüm,bütün


Tun914030

Aynen, kedileri... Dediginiz zaman is bitmistir.


Atilla761527

Bütün kedileri seviyoruz ' anlamı çıkartmak için cümle nasıl olmalı ¿


MuslumEsma

alle yada alles neye göre kullanılıyor anlama mi artikele mi bakalım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.
Başla