Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Wir mögen alle Katzen."

Çeviri:Bütün kedileri severiz.

0
2 yıl önce

6 Yorum


SarhatAram

Ben jede 'dede oldugu gibi alle ' dede aynı şey zanettim (jede = her jedes = (çoğul) her )

2
Cevap ver1 yıl önce

CnbrkArtn

alles ile alle nin farkı nedir

1
Cevap ver2 yıl önce

ibow0

alles=her şey alle=tüm,bütün

8
Cevap ver1 yıl önce

Tun914030

Aynen, kedileri... Dediginiz zaman is bitmistir.

0
Cevap ver1 yıl önce

Atilla761527

Bütün kedileri seviyoruz ' anlamı çıkartmak için cümle nasıl olmalı ¿

0
Cevap ver1 yıl önce

MuslumEsma
MuslumEsma

alle yada alles neye göre kullanılıyor anlama mi artikele mi bakalım

0
Cevap ver2 ay önce