"She reads him a book."

Fordítás:Felolvas neki egy könyvet.

February 6, 2014

19 hozzászólás


Toncsi66

Ez nagyon jó oldal :) Hálás köszönet érte :)

October 11, 2015

aptg.gabi

nincs mit! :)

October 22, 2015

pityesz326669

Ez tenyleg jo. Koszi.

May 5, 2017

DarkGhost1980

Köszi

June 16, 2017

TamasBalin1

Köszönöm szépen a linket.

April 30, 2018

K.Qi7b

Köszi.

August 17, 2018

wamberszkysimon

egy könyvet olvas neki. ez miért nem jó?

February 6, 2014

trjozsef

Az "Egy könyvet olvas fel neki."-t sem fogadja el. Nem kezeli jól a szórend variálhatóságát.

February 6, 2014

KlaudiaHru

Mert nem szereti a könyvet

July 31, 2015

hassayadam

xdddd

November 21, 2015

RadaiKalman

Mar irtam a hibajelenteshez is,de suket fulekre talal.Egyszer az a jo hogy "elolvas",maskor pedig hogy "felolvas"???Ha mar az angol nyelv ilyen logikatlan,legalabb az uzemeltetok legyenek logikusabbak...Koszonom!!

April 1, 2014

szabcsi1

Egy könyvet olvas neki. Jó kéne legyen.

February 8, 2014

JohnnyPippi

jó lenne ha a gépi hang azért érthetőbben ejtené. Azért nem beszélnek ennyire érthetetlenül az angol anyanyelvűek. A Him-et egy hmmm-nek ejteni

May 2, 2014

Otilia91

Ő elolvas neki egy könyvet . Az miért nem jó??

April 19, 2014

agika71

Miből válasszam ki a helyes szót? Csak egy lehetőség van megadva, de az rossz.

November 1, 2017

JanosGrenc

Furcsa módon most ez a mondatocska minden eleme érthetően volt hallható. Minden fontos része,a szavak vége is ki volt ejtve hallhatóan. Gratulálok! Azt hiszem akkor beszélni is mernék lassan angolul,ha ez a kiejtést segítő program további esetekben is ilyen jól működne! Mert jelenleg az eddigi hangzó anyag sajnos nem vált bátorító segítségemre.

April 10, 2018

Zsuzsa58391

Ö felolvas neki egy könyvet! az írtam, és nem fogadta el

May 6, 2018

K.Qi7b

Köszi a segítséget.

August 17, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.