1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A nő vizet iszik."

"A nő vizet iszik."

Fordítás:The woman drinks water.

February 6, 2014

15 hozzászólás


albinohalk

She is drinking water. Szerintem a she is egyertelmuen nore utal. Bar teny, hogy nem szo szerinti forditas..


herceg540

amit te mondasz, az folyamatos jelen idő, szövegkörnyezet teszi azzá, de itt nincs szövegkörnyezet ilyenkor az egyszerű szóösszetétel játszik. pl: "She is" az már egy megszemélyesítés, ami a szövegkörnyezetből derül ki hogy ki is az az "ő" akiről beszélünk.


szedmeg

Miért tesz különbséget a women és a woman között? Amikor mind a kettő nőt jelent?


AsesinaReina

A woman (ejtsd vumen) egyesszám, nőt jelent. A women (ejtsd vimin) többesszám, nőket jelent.


RbertPapp6

A women az többes szám.


MelindaBog3

Ne zavarj ossze!de en se ertem:-( :-(


ildikrvai

Egyes szám, harmadik személy +s


Grta701086

Igen miért drinks?


ElekesPanni

Mert E/3-ban az ige s végződést kap az egyszerű jelenben. Az E/1., az E/2. és a többes számhoz nem kell s.


BorblaEszt

Azt ìrom le ès nem jò ?? Mert?


HarleyQuin994238

Azt irtam de nem fogadja el


AlexABajno

Jót írtam csak jött az autókorrekt!!


BarnabsZsi4

Egyàltalàn nem értelemes; iszik vizet ??? Nem inkàbb vizet iszik

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.